Det er braHelt grusomt! Men guttungen har vært rolig i senga si i hele natt da - fremgang!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braHelt grusomt! Men guttungen har vært rolig i senga si i hele natt da - fremgang!
Hehehe da er du heldigMitt regntøy passer heller ikkefår det på med et nødskrik men det strammer veldig
![]()
Shit, den er lei! Alt før 6 er egentlig natta her, men begge ungene har hatt lengre perioder med morgen kl 5....Her våknet lillegutt kvart på 4 og sovnet han igjen? Neitidlig morgen.. Fikk ikke stå opp altså men han sovnet ikke igjen..
Nesten som med mannen her det. Han er større i overkroppen, men jeg er svært dryg over rompa, så alle buksene hans passer ikke meg, men mine passer hanHan er mindre enn meg nåå ikle har han heller
Vi er samme str normalteller han er litt større i bredden men ikke noe nevn bart
![]()
Kvart på 4 er sinnsykt tidlig da![]()
Shit, den er lei! Alt før 6 er egentlig natta her, men begge ungene har hatt lengre perioder med morgen kl 5....
Det var i den tida der (fra ca 1 år) til de var nærmere to at ungene mine stod opp ca 5 hver dag. Husker med førstemann at han tok som regel dupp nr 1 for dagen på vei til bhg kl 7.15 om morgenen. Var faktisk ikke få ganger vi leverte en sovende gutt som våkna uten oss i bhg... Men han trivdes heldigvis der, så gikk fint for detJa det er det! Sambo la seg ved siden av han men han var grinete og ville opp og sovnet ikke før de sto opp. Tullebaby![]()
Hehehe da er du heldigmi bukse har ikke passet siden påske hahaha
men jeg hadde ikke noe å gå på i den buksa da
![]()
Nei, det går som regel ikke det nei. Håper det ikke varer lenge!Ja men han er så liten så han skjønner ikke heller hvis man sier det er natt..
God morgenGod morgen![]()
Det var i den tida der (fra ca 1 år) til de var nærmere to at ungene mine stod opp ca 5 hver dag. Husker med førstemann at han tok som regel dupp nr 1 for dagen på vei til bhg kl 7.15 om morgenen. Var faktisk ikke få ganger vi leverte en sovende gutt som våkna uten oss i bhg... Men han trivdes heldigvis der, så gikk fint for det![]()
Nei, det går som regel ikke det nei. Håper det ikke varer lenge!
Hehe veldig greit for han daNesten som med mannen her det. Han er større i overkroppen, men jeg er svært dryg over rompa, så alle buksene hans passer ikke meg, men mine passer hanHan har brukt min snøbukse i hele vinter, for han finner ikke sin
![]()
Hehe veldig greit for han daNesten som med mannen her det. Han er større i overkroppen, men jeg er svært dryg over rompa, så alle buksene hans passer ikke meg, men mine passer hanHan har brukt min snøbukse i hele vinter, for han finner ikke sin
![]()
Hehe uff uskyld at jeg ler men det er jammen typisk daJa det er det! Sambo la seg ved siden av han men han var grinete og ville opp og sovnet ikke før de sto opp. Tullebaby![]()
At de ikke kommer ferdig programert til sove når det er natt??Takk det samme, skjønte nettene ikke var så enkelt hos dere heller
Natt til mandag var han våken fra 23-halv 4 omtrent. Litt slitsomme netter for tiden
HeheHehe skal teste sambo sin men tviler på den er større egentlig, han er slankere enn meg![]()
Det hørtes lurt ut! På ferie i sommer trengte jeg regntøy, da rappet jeg onkelen min sine bukserHeheikke bare bare med slanke menn
Far er slank men høy så han mø ha store str. Kansje jeg skal stjele hans![]()
Hehe smartDet hørtes lurt ut! På ferie i sommer trengte jeg regntøy, da rappet jeg onkelen min sine bukser![]()