Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble så glad da jeg var innom Drammen sykehus i går. Sist så var det ikke lov til å ta med den nyfødte ut av avdelingen og ned i kantina feks og man fikk ikke lov til å ha besølk annet enn far/søsken/besteforeldre. Men nå har de faktisk åpnet for å ta med ungen ned i kantina! Yey! Da kan broren min og kona besøke oss på sykehuset om de vil!![]()
God morgen!
Håper dere får en fin tirsdag begge to![]()
Du har født i Drammen før? Hvordan var føde og barsel?Ble så glad da jeg var innom Drammen sykehus i går. Sist så var det ikke lov til å ta med den nyfødte ut av avdelingen og ned i kantina feks og man fikk ikke lov til å ha besølk annet enn far/søsken/besteforeldre. Men nå har de faktisk åpnet for å ta med ungen ned i kantina! Yey! Da kan broren min og kona besøke oss på sykehuset om de vil!![]()
Veldig lat dag i dag, tror jeg skal finne meg en kopp te jegmå iallfall få frokosten i kjøleskapet snart
i dag skal jeg ikke ha litt dårlig samvittighet for å sløve på sofaen engang
hehe
Deilig jaDeilig daHåper å få slappet godt av i dag jeg også
Fått i meg frokost og nå skal jeg lage meg dagens latte.. hehe.. den skal nytes, 24t til neste
haha
Deilig jahåper du og får slappet av
jeg laget meg nettopp en kopp te med honning og melk, har virkelig fått sansen for det i graviditeten
og med forkjølelsen som bare ikke blir borte så passer det fint
Hehe, ja blir ikke så mange kopper om jeg lager meg kaffe i stedete tar jeg gjerne to kopper om dagen.
En oppvaskmaskin satt på, ser deler av kjøkkenbenken i det minste.. Popper nå popkorn og ser fortsatt på TV.. Herrefred så giddaslaus!
Venter på dårlig vær, ser det er flomvarsel herskal visst komme veldige nedbørsmengder. Får holde seg inne
bor ikke så utsatt heldigvis, men kan bli ganske kaos i bygda her om det blir veldig mye vann.
Høres koselig utNå har pappaen min kommet hjem fra ferieturVært borte en mnd så skal bli koselig å se han igjen
![]()
Aah. Aner ikke hvordan det er jeg. Tenker en halv kopp kaffe og en halv med melk blanda sammen bareVenninnen min sa det var espresso i latte, sånn super sterk.. Så tør bare ta en hehe![]()
Uff sitter forkjølelsen i ennå? Vart lenge nå da, håper den slipper taket snart![]()