Skravletråd

Ble så glad da jeg var innom Drammen sykehus i går. Sist så var det ikke lov til å ta med den nyfødte ut av avdelingen og ned i kantina feks og man fikk ikke lov til å ha besølk annet enn far/søsken/besteforeldre. Men nå har de faktisk åpnet for å ta med ungen ned i kantina! Yey! Da kan broren min og kona besøke oss på sykehuset om de vil! :)

Det var jo bra :)

Veldig lat dag i dag, tror jeg skal finne meg en kopp te jeg:) må iallfall få frokosten i kjøleskapet snart:P i dag skal jeg ikke ha litt dårlig samvittighet for å sløve på sofaen engang:p hehe

Ble så glad da jeg var innom Drammen sykehus i går. Sist så var det ikke lov til å ta med den nyfødte ut av avdelingen og ned i kantina feks og man fikk ikke lov til å ha besølk annet enn far/søsken/besteforeldre. Men nå har de faktisk åpnet for å ta med ungen ned i kantina! Yey! Da kan broren min og kona besøke oss på sykehuset om de vil! :)
Du har født i Drammen før? Hvordan var føde og barsel?:)

Veldig lat dag i dag, tror jeg skal finne meg en kopp te jeg:) må iallfall få frokosten i kjøleskapet snart:p i dag skal jeg ikke ha litt dårlig samvittighet for å sløve på sofaen engang:p hehe

Deilig da :) Håper å få slappet godt av i dag jeg også :D Fått i meg frokost og nå skal jeg lage meg dagens latte.. hehe.. den skal nytes, 24t til neste :P haha

Lillegutt sov heldigvis i natt, fått meg en dusj, spist standardfrokosten min med to varme rundstykker med smør og norvegia, fått på oppvaskmaskin og nå skal jeg lage latte :D

Ringt matkassefolkene igjen.. Får se hva det blir til. Heh.. Blir litt lei når det er tull som det her

En oppvaskmaskin satt på, ser deler av kjøkkenbenken i det minste.. Popper nå popkorn og ser fortsatt på TV.. Herrefred så giddaslaus!

Deilig da :) Håper å få slappet godt av i dag jeg også :D Fått i meg frokost og nå skal jeg lage meg dagens latte.. hehe.. den skal nytes, 24t til neste :P haha
Deilig ja:) håper du og får slappet av:) jeg laget meg nettopp en kopp te med honning og melk, har virkelig fått sansen for det i graviditeten:D og med forkjølelsen som bare ikke blir borte så passer det fint:)
Hehe, ja blir ikke så mange kopper om jeg lager meg kaffe i stede:P te tar jeg gjerne to kopper om dagen.

Nå har pappaen min kommet hjem fra ferietur :) Vært borte en mnd så skal bli koselig å se han igjen :)

Deilig ja:) håper du og får slappet av:) jeg laget meg nettopp en kopp te med honning og melk, har virkelig fått sansen for det i graviditeten:D og med forkjølelsen som bare ikke blir borte så passer det fint:)
Hehe, ja blir ikke så mange kopper om jeg lager meg kaffe i stede:p te tar jeg gjerne to kopper om dagen.

Venninnen min sa det var espresso i latte, sånn super sterk.. Så tør bare ta en hehe :P
Uff sitter forkjølelsen i ennå? Vart lenge nå da, håper den slipper taket snart :)

Venter på dårlig vær, ser det er flomvarsel her:o skal visst komme veldige nedbørsmengder. Får holde seg inne:D bor ikke så utsatt heldigvis, men kan bli ganske kaos i bygda her om det blir veldig mye vann.

Venter på dårlig vær, ser det er flomvarsel her:eek: skal visst komme veldige nedbørsmengder. Får holde seg inne:D bor ikke så utsatt heldigvis, men kan bli ganske kaos i bygda her om det blir veldig mye vann.

uffda, får håpe det ikke kommer alt for mye da :)

Nå har pappaen min kommet hjem fra ferietur :) Vært borte en mnd så skal bli koselig å se han igjen :)
Høres koselig ut:) en mnd er lenge:o Hehe. Når mamma og pappa er på ferie i to uker syns jeg det er lenge:P liksom bare det å vite at du ikke har mulighet til å se dem:p

Venninnen min sa det var espresso i latte, sånn super sterk.. Så tør bare ta en hehe :P
Uff sitter forkjølelsen i ennå? Vart lenge nå da, håper den slipper taket snart :)
Aah. Aner ikke hvordan det er jeg. Tenker en halv kopp kaffe og en halv med melk blanda sammen bare:P hehe. Vi har kaffemaskin som lager den, så vet liksom ikke hvor mye kaffe det er. Kan stille på styrken da.
Ja forkjølelsen er der like herlig enda:( skikkelig hoste og litt tett enda. Alle jeg prater med spør "ååå er du forkjøla du da":P høres så godt på stemmen. Hehe

Back
Topp