Skravletråd

God morgen! Ser det er ny mnd, virker som skravlingen har tatt seg opp litt :P :D Håper alle får en topp dag, lykke til på jobb, tannlegen osv!!

Frokost:) hadde tre knekkebrød men fikk bare spise to, for gubben kom hjem å stjal det siste :p

God morgen!

Har vært så utrolig sløv den siste tiden siden jeg har vært hjemme i sykmelding. Har ikke giddet gjøre noe i huset... Så i dag skal jeg ta meg sammen! Planen er vaske minst tre maskiner klær, finne kjøkkenbenken (helt seriøst så ser jeg ikke hvilken farge den har engang!), handle og kanskje bake fylte horn eller pizzasnurrer (må ha noe spennende i matpakka til størstemann).

Foreløpig har jeg satt på en maskin klær og drukket te foran TVn... Bra start :/

God morgen!

Har vært så utrolig sløv den siste tiden siden jeg har vært hjemme i sykmelding. Har ikke giddet gjøre noe i huset... Så i dag skal jeg ta meg sammen! Planen er vaske minst tre maskiner klær, finne kjøkkenbenken (helt seriøst så ser jeg ikke hvilken farge den har engang!), handle og kanskje bake fylte horn eller pizzasnurrer (må ha noe spennende i matpakka til størstemann).

Foreløpig har jeg satt på en maskin klær og drukket te foran TVn... Bra start :/
Du har begynt I allefall :) :)

Ble så glad da jeg var innom Drammen sykehus i går. Sist så var det ikke lov til å ta med den nyfødte ut av avdelingen og ned i kantina feks og man fikk ikke lov til å ha besølk annet enn far/søsken/besteforeldre. Men nå har de faktisk åpnet for å ta med ungen ned i kantina! Yey! Da kan broren min og kona besøke oss på sykehuset om de vil! :)

God morgen! Ser det er ny mnd, virker som skravlingen har tatt seg opp litt :P :D Håper alle får en topp dag, lykke til på jobb, tannlegen osv!!
God morgen!

God morgen!

Håper dere får en fin tirsdag begge to ;)

Nei - men igjen, har funnet en fantastisk tannlege som har ryddet opp etter år med slurv.

Har trukket to visdomstenner og to "vanlige" bak, uten større problem - egentlig. Eneste gangen jeg ble litt stressa var når han skulle trekke den ene, og hadde sagt at han håpet den ville komme lett ut. Bedøvelse var satt, han begynner å styre (null stress så langt - han hadde på noe fin musikk på Spotify, med muligheten til å se spillelisten I skjermen over, så fokuserte på den). Så hører jeg plutselig "nei vel, ikke det... det her vil ta litt lenger tid - men skal gå helt bra"... urk

Edit: og det gjorde det og - merket ingenting :)
Da hadde eg blitt stressa da :o

Hei dere!:) Ble bare synnøve som fikk premie av novemberdamene da:p Ny mnd, nye muligheter:) Får prøve å dette inn støtet np de neste ukene. Ser at tendensen min er at jeg dabber av mot slutte av mnd.

God morgen!

Da har du jo begynt litt :D

Back
Topp