Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen ^-^God morgen![]()
Ha en fin dag på jobb
Ja tiden flyr![]()
God morgenGod morgen! Ser det er ny mnd, virker som skravlingen har tatt seg opp litt![]()
Håper alle får en topp dag, lykke til på jobb, tannlegen osv!!
Du har begynt I allefallGod morgen!
Har vært så utrolig sløv den siste tiden siden jeg har vært hjemme i sykmelding. Har ikke giddet gjøre noe i huset... Så i dag skal jeg ta meg sammen! Planen er vaske minst tre maskiner klær, finne kjøkkenbenken (helt seriøst så ser jeg ikke hvilken farge den har engang!), handle og kanskje bake fylte horn eller pizzasnurrer (må ha noe spennende i matpakka til størstemann).
Foreløpig har jeg satt på en maskin klær og drukket te foran TVn... Bra start :/
Joda, bittelitt! Tror jeg skal fylle oppvaskmaskina nå... Bare drikke opp teen først.....Du har begynt I allefall![]()
![]()
Så braJa![]()
Sambo hadde skrekk før han gikk til han![]()
Å min mor sliter veldig med brekkninger hos tannlegen å begge to skryter veldig av han![]()
God morgen! Ser det er ny mnd, virker som skravlingen har tatt seg opp litt![]()
Håper alle får en topp dag, lykke til på jobb, tannlegen osv!!
God morgen!God morgen!
Har vært så utrolig sløv den siste tiden siden jeg har vært hjemme i sykmelding. Har ikke giddet gjøre noe i huset... Så i dag skal jeg ta meg sammen! Planen er vaske minst tre maskiner klær, finne kjøkkenbenken (helt seriøst så ser jeg ikke hvilken farge den har engang!), handle og kanskje bake fylte horn eller pizzasnurrer (må ha noe spennende i matpakka til størstemann).
Foreløpig har jeg satt på en maskin klær og drukket te foran TVn... Bra start :/
Da hadde eg blitt stressa daNei - men igjen, har funnet en fantastisk tannlege som har ryddet opp etter år med slurv.
Har trukket to visdomstenner og to "vanlige" bak, uten større problem - egentlig. Eneste gangen jeg ble litt stressa var når han skulle trekke den ene, og hadde sagt at han håpet den ville komme lett ut. Bedøvelse var satt, han begynner å styre (null stress så langt - han hadde på noe fin musikk på Spotify, med muligheten til å se spillelisten I skjermen over, så fokuserte på den). Så hører jeg plutselig "nei vel, ikke det... det her vil ta litt lenger tid - men skal gå helt bra"... urk
Edit: og det gjorde det og - merket ingenting![]()
Han elsker vann. Hun liker det så lenge hun ikke får det i fjeset å det ikke er for dyptHelt klart. Trives de i vannet?
Hehe ja det har jeg tro påJa, hehe. det kan vi![]()
Kommer vi til å ligge så høyt i sept. og mon tro?
God morgenGod morgen
Masse lykke til hos tannlegen
Planen I dag er å bake litt (boller) siden gubben åt opp alt, så må jeg ha nye strikkepinnerså da blir det en tur til by'n for å få kjøpt det
![]()
Nei!!:O Skrekk blandet fryd egentlig! Men begynner å bli en smule lei av å føle meg så tung og utilpass, så tipper jeg kommer til å være bra sleten mot sluttenHurraikke lenge igjen nå
![]()
TakkSå brahøres ut som rette tannlegen for deg
masse lykke til, regner med at timen din er straks. Det kommer til å gå kjempebra<3
Frokosthadde tre knekkebrød men fikk bare spise to, for gubben kom hjem å stjal det siste
![]()
God morgen!