Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle! Da starter september, nye mål og litt nærmere november![]()
Takk, skal prøve (men hadde veldig lite lyst til å stå opp i dag..)^-^God morgen![]()
Jaspennende med september
![]()
Ha en fin dag på jobb![]()
Her blir det tannlege å lege besøk .Takk, skal prøve (men hadde veldig lite lyst til å stå opp i dag..)^-^
Noen planer for dagen?
Så akkurat at du hadde skrevet det - du får ha masse lykke til hos lege og tannlegen daHer blir det tannlege å lege besøk .
Å så må det handles inn litt småting
God morgenGod morgen alle! Da starter september, nye mål og litt nærmere november![]()
God morgen søte du!God morgen alle sammen
Hva er deres planer for dagen?
Jeg har først lege time å så til tannlegen .
Kommer til å være helt ferdig etterpå
Må hente en pakke på posten, å kjøpe inn en bursdags presang. I tillegg trenger vi to badehetter :/
Satt vel hjemme akkurat da, men er straks på jobb. Må bare vente på neste buss.. så den før kjøre akkurat da jeg gikk ut av stasjonen..God morgenDu er avgårde på jobb
?
Jobb her i dag også.
Begynner heldigvis ikke før 09.00. Møte/planleggningsdag...![]()
Blir spennende dette, jaEllers!! Lykke til med trekningen alle sammen![]()
Syns vi kan ta flere av premiene jeg asssa![]()
TakkSå akkurat at du hadde skrevet det - du får ha masse lykke til hos lege og tannlegen da
Skjønner at du ikke akkurat gleder deg - var litt lik, utsatte tannlegebesøk alt for lenge.. men har funnet en som er veldig flink nå. Har til og med vært på årlige kontroller de 4 siste årene! :O
Kjedelig...jaja...men god dag på jobb iallefallSatt vel hjemme akkurat da, men er straks på jobb. Må bare vente på neste buss.. så den før kjøre akkurat da jeg gikk ut av stasjonen..
God morgen <3God morgen søte du!![]()
Jeg skal tenke masse på deg i dag! Det går så bra så![]()
Jeg skal på jobb. Planleggningsdag![]()
Badehetter?![]()
Blir spennende dette, ja
Regner med at trekningen er i ettermiddag?
JaEllers!! Lykke til med trekningen alle sammen![]()
Syns vi kan ta flere av premiene jeg asssa![]()
Takk for det snuppaGod morgen <3
Takk
Lykke til med planlegging på jobben
Ja begge barna skal ha svømming på skolenhåper bare de har det på sport butikken her
![]()
Ja jeg ogsåJatvi tvi
gleder meg til å se resultatene
![]()