Skravletråd

God morgen alle sammen :D

Hva er deres planer for dagen? :)

Jeg har først lege time å så til tannlegen .
Kommer til å være helt ferdig etterpå :p

Må hente en pakke på posten, å kjøpe inn en bursdags presang. I tillegg trenger vi to badehetter :/

Her blir det tannlege å lege besøk .
Å så må det handles inn litt småting
Så akkurat at du hadde skrevet det - du får ha masse lykke til hos lege og tannlegen da :)

Skjønner at du ikke akkurat gleder deg - var litt lik, utsatte tannlegebesøk alt for lenge.. men har funnet en som er veldig flink nå. Har til og med vært på årlige kontroller de 4 siste årene! :O

God morgen alle sammen :D

Hva er deres planer for dagen? :)

Jeg har først lege time å så til tannlegen .
Kommer til å være helt ferdig etterpå :p

Må hente en pakke på posten, å kjøpe inn en bursdags presang. I tillegg trenger vi to badehetter :/
God morgen søte du!:)

Jeg skal tenke masse på deg i dag! Det går så bra så:):)

Jeg skal på jobb. Planleggningsdag:)

Badehetter?:)

God morgen:) Du er avgårde på jobb:)?

Jobb her i dag også.
Begynner heldigvis ikke før 09.00. Møte/planleggningsdag...:)
Satt vel hjemme akkurat da, men er straks på jobb. Må bare vente på neste buss.. så den før kjøre akkurat da jeg gikk ut av stasjonen..

Så akkurat at du hadde skrevet det - du får ha masse lykke til hos lege og tannlegen da :)

Skjønner at du ikke akkurat gleder deg - var litt lik, utsatte tannlegebesøk alt for lenge.. men har funnet en som er veldig flink nå. Har til og med vært på årlige kontroller de 4 siste årene! :O
Takk :)
Åh det håper jeg virkelig at jeg å finner nå :)
Jeg gruer meg til kl 11 men gleder meg til den er 12 å jeg er ferdig for denne gang :)

Satt vel hjemme akkurat da, men er straks på jobb. Må bare vente på neste buss.. så den før kjøre akkurat da jeg gikk ut av stasjonen..
Kjedelig...jaja...men god dag på jobb iallefall:)
Satse på dagen går unna her på jobb siden det er planleggningsdag og jobben spanderer en bedre lunsj:P

God morgen søte du!:)

Jeg skal tenke masse på deg i dag! Det går så bra så:):)

Jeg skal på jobb. Planleggningsdag:)

Badehetter?:)
God morgen <3

Takk :)

Lykke til med planlegging på jobben :)

Ja begge barna skal ha svømming på skolen :) håper bare de har det på sport butikken her :)

Back
Topp