Skravletråd

Takk :)
Åh det håper jeg virkelig at jeg å finner nå :)
Jeg gruer meg til kl 11 men gleder meg til den er 12 å jeg er ferdig for denne gang :)
Riktig innstilling det ;) er dessuten lurt å ta det så tidlig som mulig - så slipper du 'komplikasjoner'.

Utsatte det lenge som student - mest fordi tannlegene i Frankrike var litt.. harhendte (de to jeg var hos). Ble til at ene hullet bakerst ble så ille at tanna ikke overlevde (satt derimot riiiimelig godt fast når den måtte trekkes :/ )

Ellers må det jo skravles litt i dag;)
Skal kjøpe inn garn til luene og vesten.
Bake 1 kake.
Kjøpe en gave.

Kjedelig...jaja...men god dag på jobb iallefall:)
Satse på dagen går unna her på jobb siden det er planleggningsdag og jobben spanderer en bedre lunsj:P
Jupp, satse på at den går fort fort ^-^ regnet meg frem til at man I snitt må ha 48 innlegg/dag for å nå target. Har ikke akkurat det de siste dagene I august :P

Ønsker deg en fin dag på jobb du og! :)

Jupp, satse på at den går fort fort ^-^ regnet meg frem til at man I snitt må ha 48 innlegg/dag for å nå target. Har ikke akkurat det de siste dagene I august :p

Ønsker deg en fin dag på jobb du og! :)
hihi Nei, men da 100 en dag da...og slække den neste så går det bra det der;) hehe

Riktig innstilling det ;) er dessuten lurt å ta det så tidlig som mulig - så slipper du 'komplikasjoner'.

Utsatte det lenge som student - mest fordi tannlegene i Frankrike var litt.. harhendte (de to jeg var hos). Ble til at ene hullet bakerst ble så ille at tanna ikke overlevde (satt derimot riiiimelig godt fast når den måtte trekkes :/ )
Åååh uff :( nei det kan ikke ha vert noe godt i det hele tatt :( :(

Nei - men igjen, har funnet en fantastisk tannlege som har ryddet opp etter år med slurv.

Har trukket to visdomstenner og to "vanlige" bak, uten større problem - egentlig. Eneste gangen jeg ble litt stressa var når han skulle trekke den ene, og hadde sagt at han håpet den ville komme lett ut. Bedøvelse var satt, han begynner å styre (null stress så langt - han hadde på noe fin musikk på Spotify, med muligheten til å se spillelisten I skjermen over, så fokuserte på den). Så hører jeg plutselig "nei vel, ikke det... det her vil ta litt lenger tid - men skal gå helt bra"... urk

Edit: og det gjorde det og - merket ingenting :)

God morgen alle sammen :D

Hva er deres planer for dagen? :)

Jeg har først lege time å så til tannlegen .
Kommer til å være helt ferdig etterpå :p

Må hente en pakke på posten, å kjøpe inn en bursdags presang. I tillegg trenger vi to badehetter :/
God morgen :)

Masse lykke til hos tannlegen :)

Planen I dag er å bake litt (boller) siden gubben åt opp alt, så må jeg ha nye strikkepinner :) så da blir det en tur til by'n for å få kjøpt det :)

Fy for en ekkel drøm!

Drømte at babyen plutselig var født, fødselen var ikke med i drømmen. Var hos svigers og babyen var 4 dager gammel, men så ut som en 8 mnd gammel baby og kunne prate osv som en toåring!. Eldste var ikke med i drømmen., men babyen var en tro kopi av storesøsteren sin og hadde t.o.m de samme tankene. Tok opp ting jeg hadde sagt til storesøsteren før babyen ble født, visste alt :o og jeg følte at babytiden ble tatt ifra meg, ble trist osv.

Fy for en ekkel drøm!

Drømte at babyen plutselig var født, fødselen var ikke med i drømmen. Var hos svigers og babyen var 4 dager gammel, men så ut som en 8 mnd gammel baby og kunne prate osv som en toåring!. Eldste var ikke med i drømmen., men babyen var en tro kopi av storesøsteren sin og hadde t.o.m de samme tankene. Tok opp ting jeg hadde sagt til storesøsteren før babyen ble født, visste alt :o og jeg følte at babytiden ble tatt ifra meg, ble trist osv.

Nei - men igjen, har funnet en fantastisk tannlege som har ryddet opp etter år med slurv.

Har trukket to visdomstenner og to "vanlige" bak, uten større problem - egentlig. Eneste gangen jeg ble litt stressa var når han skulle trekke den ene, og hadde sagt at han håpet den ville komme lett ut. Bedøvelse var satt, han begynner å styre (null stress så langt - han hadde på noe fin musikk på Spotify, med muligheten til å se spillelisten I skjermen over, så fokuserte på den). Så hører jeg plutselig "nei vel, ikke det... det her vil ta litt lenger tid - men skal gå helt bra"... urk

Edit: og det gjorde det og - merket ingenting :)
Jeg har trekt 3 visdomstenner, nr 1 opererte de ut på sykehuset :) så det gikk veldig fint. 2 to skulle komme lett tror ho dro og styra I en evighet, merket ikke noe hørte det bare. Tror tannlegen å var sliten etter den tanna :p nr 3 var gjort på 5 min føltes det som, den var det bare litt ruging på å så rett ut:)
Har vært så godt bedøvd alle gangene at jeg ikke har hatt vondt når de holder på:)
Men jeg var heldig å fikk oppleve en fantastisk tannlege som tok bort mye av frykten min. Men til jeg begynte hos den tannlegen jeg har gått til frem til I fjord gikk det 5 år fra jeg hadde vært hos tannlegen sist og til jeg begynte hos henne. Har nå skiftet til en ny, er veldig fornøyd med henne å:) å så er ho mye billigere enn den tidligere, dette pga lokaler og beliggenhet :)
Så til neste år får en vel manne seg opp til å bestille ny time, jeg liker ikke å gå ditt ennå, selv om jeg er kvitt den værste frykten.

Back
Topp