Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snill han er daHåper alle har hatt en god nattjeg våknet av at jeg måtte tisse. Første gang! Er 30+6, men har festblære
Idag må jeg rydde og vaske. Svigers kommer visst idag for å hilse på barnebarnet, har med seg strikketøy til liten og stor. Spennende! Skal overnatte.
Jeg fikk en ny heklebok av samboeren min ♡ Ble kjempeglad. Masse oppskrifter! Både på kosedyr og klær.
Hehe det er sykt detMå bare legge til denne - vi har tatt igjen *alle* I 2015 mtp innleggEr kun april som har flere tråder ellers ^-^
Veldig greit med partyblæreHåper alle har hatt en god nattjeg våknet av at jeg måtte tisse. Første gang! Er 30+6, men har festblære
Idag må jeg rydde og vaske. Svigers kommer visst idag for å hilse på barnebarnet, har med seg strikketøy til liten og stor. Spennende! Skal overnatte.
Jeg fikk en ny heklebok av samboeren min ♡ Ble kjempeglad. Masse oppskrifter! Både på kosedyr og klær.
Og god morgen til alle![]()
God morgen ^-^
Noen spennende planer for dagen?
God morgenGod morgen jaja, kanskje det skjer deg og haha
deilig å slippe det da
![]()
God morgen
Håper dere alle har sovet godt
Her er det lege besøk som står for turinn å få ny sykemeld
Så fikk jeg intenst lyst på boller I går så får bake det når jeg kommer hjem, og piroger til middag![]()
JaGod morgen! Du og de bolleneHøres veldig godt ut!! Lykke til til legen
![]()
Flink du har vært da. Er du små avhengig av rundstykker???Fått på en vask med overdelen til vognposen, dusja og nå venter jeg på rundstykkene som er i ovnenSambo kjøpte mer rundstykker og ost i går hihi så da er jeg reddet
![]()
Flink du har vært da. Er du små avhengig av rundstykker???![]()
Er som meg og boller det![]()
Ja) boller er jo godt
) er bare 3 gang denne mnd
)
Men har aldri baka så mye boller som nå før![]()
Er det jeg får best tilDet er kjempegodtEr ikke så god på gjærbakst jeg da
![]()
Er det jeg får best tilå så har gubben lagt sin elsk på møllerens langpanne sjokoladekake 1kg, rød pose. Så får vel se hvor snill jeg er denne helga
![]()
Hehe så braFått på en vask med overdelen til vognposen, dusja og nå venter jeg på rundstykkene som er i ovnenSambo kjøpte mer rundstykker og ost i går hihi så da er jeg reddet
![]()
Hehehe fort gjortJa, fått litt dilla på de![]()
Skulle egentlig grille med naboene men jeg la det på is. Vi går eller ned når de er ferdigePlaner i dag da?