Skravletråd

Håper alle har hatt en god natt :) jeg våknet av at jeg måtte tisse. Første gang! Er 30+6, men har festblære :p

Idag må jeg rydde og vaske. Svigers kommer visst idag for å hilse på barnebarnet, har med seg strikketøy til liten og stor. Spennende! Skal overnatte.

Jeg fikk en ny heklebok av samboeren min ♡ Ble kjempeglad. Masse oppskrifter! Både på kosedyr og klær.
Så snill han er da :D
Kjekt med besøk :D

Håper alle har hatt en god natt :) jeg våknet av at jeg måtte tisse. Første gang! Er 30+6, men har festblære :p

Idag må jeg rydde og vaske. Svigers kommer visst idag for å hilse på barnebarnet, har med seg strikketøy til liten og stor. Spennende! Skal overnatte.

Jeg fikk en ny heklebok av samboeren min ♡ Ble kjempeglad. Masse oppskrifter! Både på kosedyr og klær.
Veldig greit med partyblære :) har egentlig det selv å, men ikke når den har blitt brukt som trampoline siden juni:p

Så gøy da med ny bok, alltid morro med gaver:)
Kos dere masse med besøk:)

God morgen :)
Håper dere alle har sovet godt :)
Her er det lege besøk som står for tur:) inn å få ny sykemeld :)
Så fikk jeg intenst lyst på boller I går så får bake det når jeg kommer hjem, og piroger til middag :)

God morgen! Du og de bollene :) Høres veldig godt ut!! Lykke til til legen :)

Fått på en vask med overdelen til vognposen, dusja og nå venter jeg på rundstykkene som er i ovnen :) Sambo kjøpte mer rundstykker og ost i går hihi så da er jeg reddet :)

Fått på en vask med overdelen til vognposen, dusja og nå venter jeg på rundstykkene som er i ovnen :) Sambo kjøpte mer rundstykker og ost i går hihi så da er jeg reddet :)
Flink du har vært da. Er du små avhengig av rundstykker???:) :)
Er som meg og boller det:p

Føler jeg er litt ekstrem til å ikke greie å bestemme meg for tiden :o skal kjøpe vintertøy til storebror og jeg skal kjøpe en vognpose til. greier IKKE bestemme meg.. greier heller ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe en vinterdress til lillebror til, eller bare bruke den vi har selv om jeg ikke syns den er så fin og den matcher heller ikke lua hans :P hehe.. Hadde egentlig vært enklere om jeg bare var steinrik for da hadde jeg kjøpt akkurat det jeg hadde mest lyst på :P

Back
Topp