Skravletråd

Håper alle har hatt en god natt :) jeg våknet av at jeg måtte tisse. Første gang! Er 30+6, men har festblære :p

Idag må jeg rydde og vaske. Svigers kommer visst idag for å hilse på barnebarnet, har med seg strikketøy til liten og stor. Spennende! Skal overnatte.

Jeg fikk en ny heklebok av samboeren min ♡ Ble kjempeglad. Masse oppskrifter! Både på kosedyr og klær.

Håper alle har hatt en god natt :) jeg våknet av at jeg måtte tisse. Første gang! Er 30+6, men har festblære :p

Idag må jeg rydde og vaske. Svigers kommer visst idag for å hilse på barnebarnet, har med seg strikketøy til liten og stor. Spennende! Skal overnatte.

Jeg fikk en ny heklebok av samboeren min ♡ Ble kjempeglad. Masse oppskrifter! Både på kosedyr og klær.
God morgen :)

Haha, lenge leve partyblærer! Har det selv, har ikke stått opp for å gå på do midt på natten ennå, men det skjer kanskje snart :P

Kos dere med besøk! :)

Må kjøre en sånn, siden Rosa har bikket over 5k! :D

Vedlegg

• 1440739777432.jpg
    1440739777432.jpg
    60,6 KB · Visninger: 6

Så gøy med ny heklebok og kos dere med besøk :)

God morgen :)

Haha, lenge leve partyblærer! Har det selv, har ikke stått opp for å gå på do midt på natten ennå, men det skjer kanskje snart :p

Kos dere med besøk! :)
God morgen ja :) ja, kanskje det skjer deg og haha :p deilig å slippe det da ;)

Må bare legge til denne - vi har tatt igjen *alle* I 2015 mtp innlegg :P Er kun april som har flere tråder ellers ^-^

Vedlegg

• 1440741005263.jpg
    1440741005263.jpg
    49,9 KB · Visninger: 6
Back
Topp