Hehe kan vel knipse et bilde jeglyst å se de og jeg?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe kan vel knipse et bilde jeglyst å se de og jeg?![]()
Hehe jaNope hehe...tar tid det vetttuuu![]()
Ooh, fikk søtsug nå
God morgenHåper alle har hatt en god nattjeg våknet av at jeg måtte tisse. Første gang! Er 30+6, men har festblære
Idag må jeg rydde og vaske. Svigers kommer visst idag for å hilse på barnebarnet, har med seg strikketøy til liten og stor. Spennende! Skal overnatte.
Jeg fikk en ny heklebok av samboeren min ♡ Ble kjempeglad. Masse oppskrifter! Både på kosedyr og klær.
Håper alle har hatt en god nattjeg våknet av at jeg måtte tisse. Første gang! Er 30+6, men har festblære
Idag må jeg rydde og vaske. Svigers kommer visst idag for å hilse på barnebarnet, har med seg strikketøy til liten og stor. Spennende! Skal overnatte.
Jeg fikk en ny heklebok av samboeren min ♡ Ble kjempeglad. Masse oppskrifter! Både på kosedyr og klær.
God morgen ^-^Og god morgen til alle![]()
God morgen jaGod morgen
Haha, lenge leve partyblærer! Har det selv, har ikke stått opp for å gå på do midt på natten ennå, men det skjer kanskje snart
Kos dere med besøk!![]()
Ja! Det var stasSå gøy med ny heklebok og kos dere med besøk![]()
God morgen ^-^
Noen spennende planer for dagen?
Ja! Det var stasjo takk, tror toåringen synes det er kjempegøy
får masse oppmerksomhet
!
Er 30+0 I dag, så hvis jeg følger ditt eksempel så har jeg en god uke på megGod morgen jaja, kanskje det skjer deg og haha
deilig å slippe det da
![]()
Høres deilig utHehe nei, slappe av mest muligHa en fin dag på jobb
![]()
Høres deilig utfår håper solen dukker opp hos alle, her skinner den så fint så
Takker og bukker