Skravletråd

Føler jeg er litt ekstrem til å ikke greie å bestemme meg for tiden :o skal kjøpe vintertøy til storebror og jeg skal kjøpe en vognpose til. greier IKKE bestemme meg.. greier heller ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe en vinterdress til lillebror til, eller bare bruke den vi har selv om jeg ikke syns den er så fin og den matcher heller ikke lua hans :P hehe.. Hadde egentlig vært enklere om jeg bare var steinrik for da hadde jeg kjøpt akkurat det jeg hadde mest lyst på :P
Hehehe det er jammen ikke lett nei :)
Skulle å ønske jeg var steinrik :p hehe

Skulle egentlig grille med naboene men jeg la det på is. Vi går eller ned når de er ferdige :)
Pjokken sliter med å sove , å har noen anfall pga angst. Så da er det best jeg er inne med han.
Ellers så blir det fint lite :)

Du da?

Prøver å få gjort litt i huset, men ellers ingen andre planer enn å hente unger etterpå :)

Hehehe det er jammen ikke lett nei :)
Skulle å ønske jeg var steinrik :p hehe

hehe ja hadde vært så mye enklere :P
Storebror prøvde på vinterdressen vi har i går og den passer i alle fall IKKE! Han har brukt den i to år, så regnet ikke med det heller da :P Han sier selv han vil ha hel dress. Usikker på om jeg skal gå opp en str eller to :o Vil tro en str opp bare vil være AKKURAT passe for denne var veldig liten nå, han har vokst mye :o

hehe ja hadde vært så mye enklere :P
Storebror prøvde på vinterdressen vi har i går og den passer i alle fall IKKE! Han har brukt den i to år, så regnet ikke med det heller da :P Han sier selv han vil ha hel dress. Usikker på om jeg skal gå opp en str eller to :o Vil tro en str opp bare vil være AKKURAT passe for denne var veldig liten nå, han har vokst mye :o
Ikke lett det der med størrelsene :o
Å akkurat nå vokser de mye :o

God morgen fininger:D Kan jo gjette hvem som sov lenge i dag??:D yayyy det var virkelig herlig:D

Back
Topp