Skravletråd

Ja det skjønner jeg :) Hva venter du på? Hvis du vil si det da
Politiadvokat .. Xen maser om samvær med barna å har nå satt advokaten i sving. Men jeg vet jo ikke om politiet etterforsker saken eller om de har henlagt den. Å det er det jeg vill vite. Men nytter ikke når han ikke ringer meg opp :o

Politiadvokat .. Xen maser om samvær med barna å har nå satt advokaten i sving. Men jeg vet jo ikke om politiet etterforsker saken eller om de har henlagt den. Å det er det jeg vill vite. Men nytter ikke når han ikke ringer meg opp :eek:

Uff skjønner du er spent da ja :o

Oj, her var det uvanlig stille :o

På vei hjem fra jobb, og vurderer å legge meg langflat på sofaen.. usikker på om det er tegn på at jeg legger meg for Sent eller bare sliten generelt ^-^

Politiadvokat .. Xen maser om samvær med barna å har nå satt advokaten i sving. Men jeg vet jo ikke om politiet etterforsker saken eller om de har henlagt den. Å det er det jeg vill vite. Men nytter ikke når han ikke ringer meg opp :o
Er vel som med advokater flest - må visst mase litt ><

Håper det ordner seg!

Ja er ikke første gangen ho har gjort noe slikt, lånt noe av meg å så har ikke jeg spurt etter det kjapt nok og da har hun solgt det.
Men jeg var vist kjapp nok denne gangen, fikk med meg kjole hjem:)
Bra du fikk den med deg hjem :)
Rart å selge ting som man har lånt da?

På vei hjem fra jobb, og vurderer å legge meg langflat på sofaen.. usikker på om det er tegn på at jeg legger meg for Sent eller bare sliten generelt ^-^
Sofan er alltid god den, jeg har merket at jeg blir mer sliten nå enn tidligere. Så kan være gangen I graviditeten som gjør deg mer sliten.

Bra du fikk den med deg hjem :)
Rart å selge ting som man har lånt da?
Når det kommer til min søster er det svært lite som forundrer meg.
Hun har "lånt" personnr mitt en gang å for å få forsikring på en bil. Fikk sjokk jeg når jeg fikk regning fra if på 6000 kr I bil forsikring. Eide jo ikke bil. Sakkars pappa måtte ordne opp.
Så ingen ting kan sjokkere meg mer med henne, jeg blir sint, lei og flau men ikke sjokkert.

Det har vert stille i dag ja. Jeg har vert sliten å er enda sliten i hodet :/ selv om jeg bare er hjemme

Back
Topp