Snille sambo da som faktisk tok it av oppvaskmaskinen for jeg før han gikk på jobb 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det gjorde jeg p førmen har fått skikkelig sansen for å prøve noe nytt
![]()
Snille sambo da som faktisk tok it av oppvaskmaskinen for jeg før han gikk på jobb![]()
Da er det jo noe annetJa egentlig gøy det da! Men er så sjeldent jeg lager kake at da vil jeg ha noe jeg vet er godt hehekanskje jeg egentlig bare må bake oftere
![]()
Ikke santDet var snilt ja![]()
Flinka daNå har jeg fått på en vaskemaskin, satt på oppvaskmaskin og vasket litt på kjøkkenet + hatt plumbo i vaskene og reparert 3 bukser! Min og lillegutt sin pysjbukse med hull og gravidbuksa mi. Har ikke helt hjerte til å hive det når det bare er et lite hull i.... Men stakar gravidbuksa mi den synger på siste versetMen elsker den.. Hadde lik med lillegutt og den er helt fantastisk for den ser skikkelig ut, ser ikke ut som en kosebukse, men kjenner ikke at jeg har den på
hater at det strammer. Så da får jeg fikse litt på den heller så kanskje den holder de siste 10 ukene
![]()
Herlig p være ferdig daBle ferdig med søknaden om foreldrepenger i går, sambo skal printe på jobben i dag for vår printer gidder ikke funke selv om den er nesten ny.. bah..
Da er det jo noe annetjeg baker litt for mye
hehe
Flinka da![]()
Den Buksen høres jammen deilig ut da![]()
Herlig p være ferdig dahehe skal bare skrive på en dato å så levere de. Men passet dårlig i dag for venter på en telefon.. Ser ikke ut som om jeg får den da :/ hater slike dager ...
Hvor du har kjøpt den ?Har da fått gjort litt
og ja det er den virkelig! kunne godt tenkt meg en til, men den er utsolgt så da får denne holde![]()
Ja virkelig :/ noe drit å hvertfall når det er noe en er spent påDet er håpløst ja, bare gå sånn å vente![]()
Hvor du har kjøpt den ?![]()
Ja virkelig :/ noe drit å hvertfall når det er noe en er spent på