Skravletråd

Ja. det er sant nok. ikke dumt det. Spørs også på ungen. Guttungen her er så liten så han har brukt det minste inntil nylig:P hehe..

Vi har bilsete nr. 1 fra maxi cosi opp til 13kg. Guttungen er 11,5kg og kort:P men begynte å bli lite selv til han nå da....så nå har han større...et fra besafe i hver bil. ;)
Det vi vant har fått plass i e-golfen:D
Min måtte bytte da han var et halvt år:P var langt fra kiloene men selene begynte å gå nedenfor skuldrene. Enda han er ikke noe spesielt lang heller:P

Niesa mi ringte å lurte på om vi skulle finne på noe I dag, kjenner at jeg ikke har det minste lyst. Men får også dårlig samvittighet når jeg sier nei til ho:/ så vet ikke hva jeg skal gjøre. Utsette avslappingen min til I morra???

Niesa mi ringte å lurte på om vi skulle finne på noe I dag, kjenner at jeg ikke har det minste lyst. Men får også dårlig samvittighet når jeg sier nei til ho:/ så vet ikke hva jeg skal gjøre. Utsette avslappingen min til I morra???
Uff ikke lett det der :/ her driver svogeren til sambo å maser på meg :o
Men jeg er ikke i humør.. De er veldig tunge å ha på besøk :o i tillegg så venter jeg på en telefon. Å er trøtt å sliten

Uff ikke lett det der :/ her driver svogeren til sambo å maser på meg :o
Men jeg er ikke i humør.. De er veldig tunge å ha på besøk :o i tillegg så venter jeg på en telefon. Å er trøtt å sliten
Den dårlige samvittigheten min vant:( jeg får vel ta en tur opp te ho. Så får jeg kanskje med meg kjolen min som min søster lånte av meg. Hvis ikke ho har solgt den da.

Back
Topp