Er det en sånn svart tynn en ? Minner litt om thigts stof? Har en selv som jeg elskerPå h&m! Men de har ikke fler, i alle fall ikke fler i nettbutikken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en sånn svart tynn en ? Minner litt om thigts stof? Har en selv som jeg elskerPå h&m! Men de har ikke fler, i alle fall ikke fler i nettbutikken![]()
Politiadvokat .. Xen maser om samvær med barna å har nå satt advokaten i sving. Men jeg vet jo ikke om politiet etterforsker saken eller om de har henlagt den. Å det er det jeg vill vite. Men nytter ikke når han ikke ringer meg oppJa det skjønner jegHva venter du på? Hvis du vil si det da
Er det en sånn svart tynn en ? Minner litt om thigts stof? Har en selv som jeg elsker![]()
Politiadvokat .. Xen maser om samvær med barna å har nå satt advokaten i sving. Men jeg vet jo ikke om politiet etterforsker saken eller om de har henlagt den. Å det er det jeg vill vite. Men nytter ikke når han ikke ringer meg opp![]()
Min har ikke knytting nederst men ellers så høres de veldig like utKanskje det er lik! Den er svart ja i ganske tynt svart stoff, tror den het trikotbukse også har den rette bein med knyting nederst![]()
Ja :/ stressa åUff skjønner du er spent da ja![]()
Ja :/ stressa å
Ja jeg å men etter 3 år er jeg ikke akkurat positiv.. Loven som beskytter foreldrene er desverre sterkere enn den som skal beskytte barnaUff ja skjønner detHåper det ordner seg så det blir bra for deg og barna
![]()
Er vel som med advokater flest - må visst mase litt ><Politiadvokat .. Xen maser om samvær med barna å har nå satt advokaten i sving. Men jeg vet jo ikke om politiet etterforsker saken eller om de har henlagt den. Å det er det jeg vill vite. Men nytter ikke når han ikke ringer meg opp![]()
solgt din kjole??
Ja er ikke første gangen ho har gjort noe slikt, lånt noe av meg å så har ikke jeg spurt etter det kjapt nok og da har hun solgt det.Får da virkelig håpe at du får kjolen din tilbake![]()
Ikke gøy å måtte vente da.Politiadvokat .. Xen maser om samvær med barna å har nå satt advokaten i sving. Men jeg vet jo ikke om politiet etterforsker saken eller om de har henlagt den. Å det er det jeg vill vite. Men nytter ikke når han ikke ringer meg opp![]()
Bra du fikk den med deg hjemJa er ikke første gangen ho har gjort noe slikt, lånt noe av meg å så har ikke jeg spurt etter det kjapt nok og da har hun solgt det.
Men jeg var vist kjapp nok denne gangen, fikk med meg kjole hjem![]()
Sofan er alltid god den, jeg har merket at jeg blir mer sliten nå enn tidligere. Så kan være gangen I graviditeten som gjør deg mer sliten.Oj, her var det uvanlig stille
På vei hjem fra jobb, og vurderer å legge meg langflat på sofaen.. usikker på om det er tegn på at jeg legger meg for Sent eller bare sliten generelt ^-^
Når det kommer til min søster er det svært lite som forundrer meg.Bra du fikk den med deg hjem![]()
Rart å selge ting som man har lånt da?
Det har vert stille i dag ja. Jeg har vert sliten å er enda sliten i hodet :/ selv om jeg bare er hjemmeOj, her var det uvanlig stille
På vei hjem fra jobb, og vurderer å legge meg langflat på sofaen.. usikker på om det er tegn på at jeg legger meg for Sent eller bare sliten generelt ^-^
Han ringte heldigvis rett før jeg skulle hente de håpefulle.Er vel som med advokater flest - må visst mase litt ><
Håper det ordner seg!
Så bra at du var det daJa er ikke første gangen ho har gjort noe slikt, lånt noe av meg å så har ikke jeg spurt etter det kjapt nok og da har hun solgt det.
Men jeg var vist kjapp nok denne gangen, fikk med meg kjole hjem![]()
Fikk heldigvis svar tilsluttIkke gøy å måtte vente da.
Håper du får svar da
Så bra at du fikk gode nyheterHan ringte heldigvis rett før jeg skulle hente de håpefulle.
Å med gode nyheter.![]()