Skravletråd

Åh, passe knekt jeg nå! Hviler meg litt på senga, rett og slett. Guttungen har besøk og mannen leser bok på verAndaen:) Hvordan går det med dere?

Har inntatt sofan :)gubben er ute skrur på ett eller annet:)
Deilig å få hvilt litt :)
Ja, veldig. Våkna kl 06, og har vært noen krevende timer på jobb så er helt gåen i bekkenet nå. Vet ikke helt om jeg synes denne tilrettelegginga på jobb fungerer så bra..

Sofaen høres brukbart ut:) Hvordan ser kvelden ut?

Nettopp spist minipizzaer med skinke til middag, veldig gode :D
Så deilig! Femåringen ble henta av farfar på skolen idag, og spiste sammen på mcdonalds :O første gangen på snart 6 år at farfar begynner å vise initiativ. Til stor stas for gutten min:) Så da orka ikke jeg lage middag idag. Ble nachos tallerken fra jobben til mannen:P

Ja, veldig. Våkna kl 06, og har vært noen krevende timer på jobb så er helt gåen i bekkenet nå. Vet ikke helt om jeg synes denne tilrettelegginga på jobb fungerer så bra..

Sofaen høres brukbart ut:) Hvordan ser kvelden ut?
Gubben skal avgårde I halv åtte tida en liten tur :) så skal ete middag når han kommer hjem:) så er vel bare å sløve resten av dagen:p
Din kveld da?

Så deilig! Femåringen ble henta av farfar på skolen idag, og spiste sammen på mcdonalds :O første gangen på snart 6 år at farfar begynner å vise initiativ. Til stor stas for gutten min:) Så da orka ikke jeg lage middag idag. Ble nachos tallerken fra jobben til mannen:P
Så morro at han begynner å vise intinativ :)
Hva jobber mannen din med?

Hehe, synes blomkål er godt jeg:)Og blomkålsuppe er jo bare helt konge:)
Når jeg var liten spiste jeg et blomkål hodet fra Larvik til stokke ca 20 min kjøring når vi hadde vært hos onkelen min å henta blomkål og poteter:)
Liker blomkål, kokt og I grateng, å selvfølgelig blomkål suppe. Men rå og I dipp var ikke godt lengre :p

Når jeg var liten spiste jeg et blomkål hodet fra Larvik til stokke ca 20 min kjøring når vi hadde vært hos onkelen min å henta blomkål og poteter:)
Liker blomkål, kokt og I grateng, å selvfølgelig blomkål suppe. Men rå og I dipp var ikke godt lengre :p
Åja, det var rå du mente ja! Aldri spist den rå, og kan heller egentlig ikke tenke meg til at det er no godt:)

Så morro at han begynner å vise intinativ :)
Hva jobber mannen din med?
Veldig veldig moro! Han har overraska veldig, positivt, nå de siste månedene. Det settes det veldig stor pris på:)
Han driver storkiosk med byens beste pizza!!:) Og mye annet godt da, men mye junk. Så når vi ikke har planlagt middag eller har dårlig tid, så er det veldig fort gjort å kjøpe mat der;)

Back
Topp