Woho sjekk da jeg har nøyaktig 1000 flere enn kenguKan jo kjøre en update, selv om siste var 15.10
Undomiel (11) har 2134 og Malla (17) har 1601 - sikkert flere nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Woho sjekk da jeg har nøyaktig 1000 flere enn kenguKan jo kjøre en update, selv om siste var 15.10
Nei det liker vi begge to, bare ikke så næringsrikt![]()
Ja, vi gikk ut en tur og. Reiste bort til mamma, da får jeg litt hjelp iallfallgodt når de bor så nærme
![]()
Ja det skal jobben ha - de har skrudd riktig så temperaturen er veldig behagelig. Men motivasjonen er liksom ikke helt den samme når du mye heller vil være ute og spise isGodt den var fin damen ja det er kjedelig å være på jobb når det er så fint ute
![]()
Selv kunne jeg tenkt meg det da for jeg holder på å daue av varmeå på min jobb er det alltid kaldt
![]()
Stilig! Men hun på 1st plass med over 6000 er I en klasse for seg selvWoho sjekk da jeg har nøyaktig 1000 flere enn kengu![]()
Hehehe hva er den morsomste samtalen du har hatt?Ja det skal jobben ha - de har skrudd riktig så temperaturen er veldig behagelig. Men motivasjonen er liksom ikke helt den samme når du mye heller vil være ute og spise is
Men har underholdende kollegaer og med et par morsomme telefonsamtaler som kommer inn så går det jo så greit atte![]()
Ja hun går det ikke an å slåStilig! Men hun på 1st plass med over 6000 er I en klasse for seg selv![]()
Ja veldigDet var lurtå gjorde sikkert godt
![]()
![]()
Mannen vant bamse i de figurene der i legolandVis vedlegget 131552
Klarte ikke å stå i mot![]()
Bestillt nattasfår se når den kommer om det blir gave eller om jeg tar den selv
![]()
Jeg er å heldig sånnJa veldig![]()
Forstår ikke hvordan det er muligStilig! Men hun på 1st plass med over 6000 er I en klasse for seg selv![]()
Åååh stiligMannen vant bamse i de figurene der i legolandhehe. Ganske stor og
![]()
Hmm.. morsomte (I ettertid) var vel den hvor personen som ringte inn begynte å synge etter at jeg hadde oppgitt navnHehehe hva er den morsomste samtalen du har hatt?![]()
Hahahaha så herlig daHmm.. morsomte (I ettertid) var vel den hvor personen som ringte inn begynte å synge etter at jeg hadde oppgitt navn
Heter may, og det var vel tidlig vår; rakk akkurat å si 'Velkommen til ** du snakker med may' at han fniser, ført nynner så synger "kom mai du skjønne, milde"![]()
Akkurat der og da visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle hente ham inn igjen, men ler godt av det I dag.
Det skjønner jeg jo, at han synes det er kos uteJeg ogkjempegodt men ikke så næringsrikt akkurat
Vi tok turen ut og kjørte firhjuling bort til mamma. Blir litt sprø av å være inne for da er han mer grinete![]()
Ja det er godtJeg er å heldig sånnkan bare ringe min mor så kommer hun
![]()
Ja, og det er jo veldig bra når de liker å være uteDet skjønner jeg jo, at han synes det er kos ute![]()
Flotte greierKan jo kjøre en update, selv om siste var 15.10
Så bra at du har så mange gode rundt deg daJa det er godtbåde mamma, pappa og svigermor er supre å ha sånn. Er flere ganger jeg har vært syk som en av de kommer å henter han
og godt bare å reise til de for å få litt avlastning en ettermiddag
![]()
Skjønner ikke hvordan hu klarer det jagStilig! Men hun på 1st plass med over 6000 er I en klasse for seg selv![]()