Den var kulVis vedlegget 131552
Klarte ikke å stå i mot![]()
Bestillt nattasfår se når den kommer om det blir gave eller om jeg tar den selv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var kulVis vedlegget 131552
Klarte ikke å stå i mot![]()
Bestillt nattasfår se når den kommer om det blir gave eller om jeg tar den selv
![]()
Har prøvd for lenge siden, men glemte det helt bort selv! Skal få ordna detHvis du ikke får kontakt med tilgangs ansvarlig ta kontakt med forum ansvarlig tamara![]()
Hehe jaÅååh stilig![]()
heldigen da
![]()
![]()
Ja de er gull verdtSå bra at du har så mange gode rundt deg da![]()
Har inntatt sofanÅh, passe knekt jeg nå! Hviler meg litt på senga, rett og slett. Guttungen har besøk og mannen leser bok på verAndaenHvordan går det med dere?
Ja, veldig. Våkna kl 06, og har vært noen krevende timer på jobb så er helt gåen i bekkenet nå. Vet ikke helt om jeg synes denne tilrettelegginga på jobb fungerer så bra..Har inntatt sofangubben er ute skrur på ett eller annet
Deilig å få hvilt litt![]()
Så deilig! Femåringen ble henta av farfar på skolen idag, og spiste sammen på mcdonalds :O første gangen på snart 6 år at farfar begynner å vise initiativ. Til stor stas for gutten minNettopp spist minipizzaer med skinke til middag, veldig gode![]()
Hehe, synes blomkål er godt jegDa var gulrøtter og blomkål kjøpt inn, blomkål var ikke så godt, så holder meg til gulrøtter jeg![]()
Gubben skal avgårde I halv åtte tida en liten turJa, veldig. Våkna kl 06, og har vært noen krevende timer på jobb så er helt gåen i bekkenet nå. Vet ikke helt om jeg synes denne tilrettelegginga på jobb fungerer så bra..
Sofaen høres brukbart utHvordan ser kvelden ut?
Så morro at han begynner å vise intinativSå deilig! Femåringen ble henta av farfar på skolen idag, og spiste sammen på mcdonalds :O første gangen på snart 6 år at farfar begynner å vise initiativ. Til stor stas for gutten minSå da orka ikke jeg lage middag idag. Ble nachos tallerken fra jobben til mannen
![]()
Når jeg var liten spiste jeg et blomkål hodet fra Larvik til stokke ca 20 min kjøring når vi hadde vært hos onkelen min å henta blomkål og poteterHehe, synes blomkål er godt jegOg blomkålsuppe er jo bare helt konge
![]()
Åja, det var rå du mente ja! Aldri spist den rå, og kan heller egentlig ikke tenke meg til at det er no godtNår jeg var liten spiste jeg et blomkål hodet fra Larvik til stokke ca 20 min kjøring når vi hadde vært hos onkelen min å henta blomkål og poteter
Liker blomkål, kokt og I grateng, å selvfølgelig blomkål suppe. Men rå og I dipp var ikke godt lengre![]()
Hehe det gjør ofte detHehe jajeg prøvde også men fikk det ikke til
det så jo sååå lett ut
hehe
Veldig veldig moro! Han har overraska veldig, positivt, nå de siste månedene. Det settes det veldig stor pris påSå morro at han begynner å vise intinativ
Hva jobber mannen din med?