Skravletråd

Uff for en natt:o har hatt så vondt i halsen som jeg aldri har hatt før, så har bare ligget å vridd meg i timesvis. Sovet noe innimellom heldigvis, men våknet igjen av halsen. Så i dag er jo ikke bekkenet godt etter all den snuingen i senga:( fikk levert guttungen til frokost heldigvis, så nå får jeg ta det helt piano tror jeg. Skal på jobb i morgen og, så gruer meg om jeg har det som i dag:o
Nei uff det er ikke noe godt :( :( prøv å drikke noe varm suppe?
Eller kansje en kald is?
Jeg tar alltid varm suppe å det funker bra.

Masse god bedring å slapp godt av i dag <3

Vi har kort vei ja :) skal sette meg ned i kveld å lage liste tenker jeg :) får se :) skal hvertfall ha en komode til Torbjørn :)
Alltid kjekt med liste når man skal på ikea :)
Skal helst ha funnet reol nr å jeg før vi drar ditt, når gubben skal være med:p
Noe som, som oftest resulterer I at jeg drar en gang alene og kikker og koser meg og tar med det jeg vil av små ting, og så drar vi sammen senere og får de store tinga:p

Jepp, 1 gang...med mannen...det var vår første reise sammen...nettop blitt sammen...og han skulle vise seg..var ikke måte på ka han spanderte...andre boller nå ja:P haha
Slik var min å I begynnelsen, skulle ta meg med ut å spise og greier og han spanderte.
Er jeg som betaler nå, de skjeldne gangene vi går ut å eter:p

Alltid kjekt med liste når man skal på ikea :)
Skal helst ha funnet reol nr å jeg før vi drar ditt, når gubben skal være med:p
Noe som, som oftest resulterer I at jeg drar en gang alene og kikker og koser meg og tar med det jeg vil av små ting, og så drar vi sammen senere og får de store tinga:p
Hehehe ja de skulle ha opplyst om det å på nett :D :D

Back
Topp