Skravletråd

Ja, særlig nå når alt liksom er litt usikkert fra før. Spedbarnstiden er jo en unntakstilstand med nattevåk og ja. Vi pleier å ha filmkvelder i helgene :) fikk barnepass forrige helg - hadde det hyggelig. Problemet er bare at for hver dag vi koser oss, kommer en krangledag :( :(

Ikke jeg :o har bedt om det to ganger, men..

Takk! :) nei, det er så utrygt og ekkelt, ekkel følelse. Mye jeg egentlig kunne tenkt meg å si på skjult forum, men har jo ikke tilgang,
Da hadde jeg tatt kontakt med forum ansvarlig tamara!! Hun må jo gi deg tilgang.

Ja, særlig nå når alt liksom er litt usikkert fra før. Spedbarnstiden er jo en unntakstilstand med nattevåk og ja. Vi pleier å ha filmkvelder i helgene :) fikk barnepass forrige helg - hadde det hyggelig. Problemet er bare at for hver dag vi koser oss, kommer en krangledag :( :(

Ikke jeg :o har bedt om det to ganger, men..

Takk! :) nei, det er så utrygt og ekkelt, ekkel følelse. Mye jeg egentlig kunne tenkt meg å si på skjult forum, men har jo ikke tilgang,
Viste ikke at du ikke hadde tilgang på skjult forum, for tenkte nettopp på det med å få snakka ut om ting til oss. Har selv funnet ut at det er letter å snakke til dere enn til de jeg vanligvis snakker med om ting.

bør vel løfte liket opp av sofaen:P

To kaker å bake i dag og...

Back
Topp