Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge skal det være nede tid???Minner om nedetid 10.30Må skravle godt de som sanker innlegg før den tid
![]()
Da hadde jeg tatt kontakt med forum ansvarlig tamara!! Hun må jo gi deg tilgang.Ja, særlig nå når alt liksom er litt usikkert fra før. Spedbarnstiden er jo en unntakstilstand med nattevåk og ja. Vi pleier å ha filmkvelder i helgenefikk barnepass forrige helg - hadde det hyggelig. Problemet er bare at for hver dag vi koser oss, kommer en krangledag
![]()
![]()
Ikke jeghar bedt om det to ganger, men..
Takk!nei, det er så utrygt og ekkelt, ekkel følelse. Mye jeg egentlig kunne tenkt meg å si på skjult forum, men har jo ikke tilgang,
"Det vil være nedetid på forumet i dag fra kl. 10.30 til ca kl.11.30"Hvor lenge skal det være nede tid???
Viste ikke at du ikke hadde tilgang på skjult forum, for tenkte nettopp på det med å få snakka ut om ting til oss. Har selv funnet ut at det er letter å snakke til dere enn til de jeg vanligvis snakker med om ting.Ja, særlig nå når alt liksom er litt usikkert fra før. Spedbarnstiden er jo en unntakstilstand med nattevåk og ja. Vi pleier å ha filmkvelder i helgenefikk barnepass forrige helg - hadde det hyggelig. Problemet er bare at for hver dag vi koser oss, kommer en krangledag
![]()
![]()
Ikke jeghar bedt om det to ganger, men..
Takk!nei, det er så utrygt og ekkelt, ekkel følelse. Mye jeg egentlig kunne tenkt meg å si på skjult forum, men har jo ikke tilgang,
Det kan man si jaFarlig![]()
Har lært at men ikke skal dømme utfra hvordan man ser ut. Så har aldri trodd du var dumEr ikke så dum som jeg ser ut![]()
Passer bra det"Det vil være nedetid på forumet i dag fra kl. 10.30 til ca kl.11.30"
Har lært at men ikke skal dømme utfra hvordan man ser ut. Så har aldri trodd du var dum![]()
Hehe, kunne ikke vært bedre timingPasser bra deter bety på kaffe kl 10.30 og utover
![]()
Nei det er en lokal greie![]()
What??"Det vil være nedetid på forumet i dag fra kl. 10.30 til ca kl.11.30"
Nei det er ganske dyrt :/ så da ble det dettehehe okher funker bare canal digital tror jeg! ikke spesielt billig
der vi bodde før kunne vi velge mellom flere forskjellige..
hehe ja...er av og til detWhat??så kjedelig da :O
Hvertfall når det er en så aktiv dag som vi har i daghehe ja...er av og til det![]()
hehe ikke santHvertfall når det er en så aktiv dag som vi har i dag![]()