De har farlig mye fint jaOg memini da, guriland de har mye fint!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har farlig mye fint jaOg memini da, guriland de har mye fint!!
Ja da har hun hvertfall klart det50 innlegg, medlem 1 mnd, ha nick.
Ja var det jeg å trodde, har hukommelse som en gullfisk, men mener det var det som sto I tråden om at vi har fått skjult forum.Ja da har hun hvertfall klart det![]()
Slik var min å I begynnelsen, skulle ta meg med ut å spise og greier og han spanderte.
Er jeg som betaler nå, de skjeldne gangene vi går ut å eter![]()
Der hahaVi har lyse
Er det canal digital dere har? Jeg ville ha det pga boksen men her ble det mye billigere med lyse![]()
Nei og for å si det slik....jeg hadde ikke stolt helt på NavJeppmen så er jeg litt usikker på om vi tar alt nå eller heller bare tar komoden å venter på neste lønn. Vet jo ikke når jeg får den siden det er NAV som skal betale :/
Hehe min hukommelse er ikke bedreJa var det jeg å trodde, har hukommelse som en gullfisk, men mener det var det som sto I tråden om at vi har fått skjult forum.
Ja, hvis vi overlever så lenge, synger på siste verset nå. Mye krangling. Men vi får se, ting kan fort snu!![]()
Nææh, ikke som jeg fant. Da evt. kun på bomull som er sommer/vår varer. Vinter/høst er kommet...sååå sykt mye fint...skal ønske alt til både sølvi og Oliver til bursdag(oliver), jul , barselgaver+++De har farlig mye fint jahar de tilbud?
Nei det er en lokal greieLyse har jeg ikke hørt omVi har canal digital ja
![]()
HeheNææh, ikke som jeg fant. Da evt. kun på bomull som er sommer/vår varer. Vinter/høst er kommet...sååå sykt mye fint...skal ønske alt til både sølvi og Oliver til bursdag(oliver), jul , barselgaver+++![]()
Ja, særlig nå når alt liksom er litt usikkert fra før. Spedbarnstiden er jo en unntakstilstand med nattevåk og ja. Vi pleier å ha filmkvelder i helgeneHuff kjedelig assa:/ Klarer ikke sette meg inn i det, når jeg/vi ikke er der selv...men kan forstå det er vanskelig ja.
Hva liker dere gjøre sammen? Ikke gjøre noe av det da?
Se på bilder fra dere var forelska??![]()
Ikke jegTrodde alle I november hadde det jeg.
Takk!Vi har vært igjennom flere perioder som ikke har vært noe bra (ikke akkurat i svangerskapet kanskje), men det har kommet bedre tider hver gang heldigvis<3 sender deg masse klemmer, det er ikke noe godt å gå igjennom og særlig ikke som gravid![]()
Er ikke så dum som jeg ser utHehedet var lurt
![]()
Ja, særlig nå når alt liksom er litt usikkert fra før. Spedbarnstiden er jo en unntakstilstand med nattevåk og ja. Vi pleier å ha filmkvelder i helgenefikk barnepass forrige helg - hadde det hyggelig. Problemet er bare at for hver dag vi koser oss, kommer en krangledag
![]()
Ikke jeghar bedt om det to ganger, men..
Takk!nei, det er så utrygt og ekkelt, ekkel følelse. Mye jeg egentlig kunne tenkt meg å si på skjult forum, men har jo ikke tilgang,
Tusen takkUff det var leit å høre, håper det bedrer seg snart![]()
JaTakkså mye fint
![]()
HahahaEr ikke så dum som jeg ser ut![]()