Åja, du har vært der før jaJaElsker den byen!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, du har vært der før jaJaElsker den byen!!
Send en pm til Alita, så burde du få tilgang.Har fortsatt ikke fått tilgang til det skjulte forumet jeg!
Nei den varmen liker jammen ikke jeg hellerGudbedre å varmt det erliker ikke varmen.
Da må du komme deg dit, for der er fantastisk!! Byen har alt!Så gøyaldri vært det før
![]()
Vi har kort vei jaskal sette meg ned i kveld å lage liste tenker jeg
får se
skal hvertfall ha en komode til Torbjørn
![]()
Jepp, 1 gang...med mannen...det var vår første reise sammen...nettop blitt sammen...og han skulle vise seg..var ikke måte på ka han spanderte...andre boller nå jaÅja, du har vært der før ja![]()
Nei uff det er ikke noe godtUff for en natthar hatt så vondt i halsen som jeg aldri har hatt før, så har bare ligget å vridd meg i timesvis. Sovet noe innimellom heldigvis, men våknet igjen av halsen. Så i dag er jo ikke bekkenet godt etter all den snuingen i senga
fikk levert guttungen til frokost heldigvis, så nå får jeg ta det helt piano tror jeg. Skal på jobb i morgen og, så gruer meg om jeg har det som i dag
![]()
Jepp, for 5år sidenSå deilig da) har du vært der før?
![]()
Jeg ser det nåNei, ikke hormonene, uff.. Ja, takk!![]()
Trist at han ikke var snill da![]()
Alltid kjekt med liste når man skal på ikeaVi har kort vei jaskal sette meg ned i kveld å lage liste tenker jeg
får se
skal hvertfall ha en komode til Torbjørn
![]()
Har du spurt om å få? For du har da virkelig skrevet å vert aktiv nokHar fortsatt ikke fått tilgang til det skjulte forumet jeg!
Nei. Man må ha skrevet så å så mange innlegg. Å ha vert medlem i 3 mnd tror jeg det er . Er ikke helt sikkerTrodde alle I november hadde det jeg.
Slik var min å I begynnelsen, skulle ta meg med ut å spise og greier og han spanderte.Jepp, 1 gang...med mannen...det var vår første reise sammen...nettop blitt sammen...og han skulle vise seg..var ikke måte på ka han spanderte...andre boller nå jahaha
50 innlegg, medlem 1 mnd, ha nick.Nei. Man må ha skrevet så å så mange innlegg. Å ha vert medlem i 3 mnd tror jeg det er . Er ikke helt sikker![]()
JeppListe kan være lurt![]()
Hvis du ikke får kontakt med tilgangs ansvarlig ta kontakt med forum ansvarlig tamaraHar fortsatt ikke fått tilgang til det skjulte forumet jeg!
Hehehe ja de skulle ha opplyst om det å på nettAlltid kjekt med liste når man skal på ikea
Skal helst ha funnet reol nr å jeg før vi drar ditt, når gubben skal være med![]()
Noe som, som oftest resulterer I at jeg drar en gang alene og kikker og koser meg og tar med det jeg vil av små ting, og så drar vi sammen senere og får de store tinga![]()