Hørtes godt ut med en dusjNeien får vel gå å rydde kjøkken og ta en dusj
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes godt ut med en dusjNeien får vel gå å rydde kjøkken og ta en dusj
![]()
![]()
Så braJada, han var fornøyd. I dag gleds han seg til å ha gym. Men var veldig skummelt når det ringte inn i morges og han måtte stille på rekke og gå uten meg inn på klasserommet!Trøsten er jo at de fleste av de andre barna og Syns det var skummelt.
I går spiste jeg frokost to gangerJa jeg og, mer sulten![]()
Oj det er jo kanon braAjaj, første ordentlige pause og over 100 poster
Var oppdatering for ca 30 min siden, ser sånn ut:
Frøken propell! Skulle ikke du skåne bekkenet ditt litt?2 maskin med klesvask er i gang.
Å har fått betalt noen regninger. Er sykt rastløs i dag![]()
Har så mye jeg vill ha gjort![]()
Jo.. Men det er vell derfor jeg er rastløsFrøken propell! Skulle ikke du skåne bekkenet ditt litt?![]()
Du må huske hva som skjedde sist vi ble propeller2 maskin med klesvask er i gang.
Å har fått betalt noen regninger. Er sykt rastløs i dag![]()
Skjønner jo detJo.. Men det er vell derfor jeg er rastløs![]()
Det å så føler jeg at jeg mangler så mye til babyen. Å er bare 11 uker til terminbegynner å små stresse litt
![]()
Å har så lyst p begynnesambo er hjemme på dagtid denne uken å er vell det som er med på å gjøre med enda mer rastløs
hehe men han sover
![]()
Var godt med dusj jaHørtes godt ut med en dusjmen ikke å rydde
![]()
Ja det er det som er ferskt i minnet Så jeg holder igjenDu må huske hva som skjedde sist vi ble propellerdu skal være forsiktig med bekkenet ditt vet du
![]()
Hahahaha ja det har kikket inn for fullt nåSkjønner jo deter redebyggingsyndrom som slår ut for fult hos deg
![]()
Å halleluja er 13 uker igjenn til termin. Nå ble jeg stressa nå![]()
I går spiste jeg frokost to gangerspiste først med guttungen, leverte han i bhg og kom hjem og var mer sulten
så måtte spise en gang til
haha
2 maskin med klesvask er i gang.
Å har fått betalt noen regninger. Er sykt rastløs i dag
Hehe akkurat den kjenner jeg tilVar godt med dusj jablir roligere I kropp og hode når jeg vet det er ryddig
Å I dag har jeg gjort noe jeg gjør svært skjeldent om dagene, jeg har sminket meggikk så langt at jeg tok på både mascara og øyenskygge
får se om jeg får leita frem lipglossen å
![]()
Du er veldig effektiv på klesvasken duHer ogsåHar satt på vask nr 2 og har en del av lillegutt sine klær som ligger i vasken med flekkfjerning klar til å hives inn når denne er ferdig
![]()