Skravletråd

Ja det er digg!!:D
Mannen er mer sånn som prøver nye ting...jeg holder meg til det faste på alle restaurntene vi er:p

haha jeg og, samboeren min blir så oppgitt over meg for jeg har noe fast jeg bestiller på de fleste stedene, mens han prøver forskjellig :P

Har lyst å bestille en bukse fra danmark men den koster 349 også kommer det jo porto i tillegg! Da må jeg regne med toll da? Bahh..

Det kommer ann på formen det, som oftest ingenting :p ellers bare salat, kanskje rundstykker kommer ann på om gubben vil ha de eller ei, jeg bryr meg ikke om de, er jo ris I gryteretten:p
Hehe sånn er jeg å :p men er veldig godt med nachos chips til :D å så rømme å guacamole :D :D
Å enkelte ganger blander jeg inn litt salsa i den å så den blir litt sterkere :p :D
Men alt etter dags formen :p

Det er drit da :/ det burde jo ha hvert verdien på det man hadde kjøpt de gikk etter. Å at porto kom utenom :/

Ja men før var grensa på 200 for selve varen også hadde ikke porto noe å si. så økte de den til 350 men da var porto inkludert, så det hjalp ikke så veldig :P sendte mail til butikken jeg :P kanskje de har noen lure triks hehe..

Ja men før var grensa på 200 for selve varen også hadde ikke porto noe å si. så økte de den til 350 men da var porto inkludert, så det hjalp ikke så veldig :P sendte mail til butikken jeg :P kanskje de har noen lure triks hehe..
De kan skrive gave på den ;) da slipper du unna :D
Håper de vill hjelpe med det :D

Back
Topp