Åååh men det er namme da![]()
Jeg drømmer om kanelkake i dag![]()
Jeg har lyst på de samme kakene hele tiden jeg, er litt rar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh men det er namme da![]()
Jeg drømmer om kanelkake i dag![]()
Har allerede hatt en kopp kaffe jegLage meg en latte da kanskje![]()
Ikke santFørste gangen jeg har synes det å brette klær har vært morro) var når jeg bretta klærna til mj
)
Ett kakemonster her åOstekakesjokoladekake
krydderkake
kakemonsteret malla
)
)!
Kan pådra oss skrive krampe vet duHehe er med![]()
Tror ikke jeg heller skal noe serlig![]()
Hvertfall ikke på kveldene![]()
Men det er snadder daHer regner jeg med jeg tar det vanlige på restauranten i dag...kylling i karri![]()
Er hjemmelaget kake vi skal ha resept påbare at vi slipper å bake dem. Er noen andre stakkarer som gjør det
![]()
Men det er gode kaker alle sammen daJeg har lyst på de samme kakene hele tiden jeg, er litt rarsjokoladekake eller brownies, eplepai, ostekake
![]()
Hehe jeppKan pådra oss skrive krampe vet du![]()
Det kommer ann på formen det, som oftest ingentingMen det er godt da![]()
hva pleier du å ha til?
Ikke sant![]()
det er noe spesielt med det
![]()
men det går iver når de blir store
haha nå er det kjedelig igjen
![]()
Har allerede hatt en kopp kaffe jeg![]()
Ja det er digg!!Men det er snadder da![]()
JaEtt kakemonster her åmen du får vell kake i helgen ??
![]()
![]()
Der er vi begge litt slik at vi noen ganger liker å prøve nye ting andre ganger ikke.Ja det er digg!!![]()
Mannen er mer sånn som prøver nye ting...jeg holder meg til det faste på alle restaurntene vi er![]()
Haha ja...ikke santDer er vi begge litt slik at vi noen ganger liker å prøve nye ting andre ganger ikke.
Å det er de gangene du skulle ønske du hadde videokamera når nye ting skal prøves, bare for å få sett tryne på gubben når han gjør det)
Gubben fant ut at rå østers ikke var noe for han, å jeg skulle gjerne ha hatt det tryne der på videoHaha ja...ikke sant![]()
æsj haha..Gubben fant ut at rå østers ikke var noe for han, å jeg skulle gjerne ha hatt det tryne der på video![]()