De kan skrive gave på denda slipper du unna
Håper de vill hjelpe med det![]()
Ja håper på noe sånt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kan skrive gave på denda slipper du unna
Håper de vill hjelpe med det![]()
Ja det hjelper veldigÅååh så deilig st han sov til 8 da![]()
det hjelper jo litt på
![]()
Jeg har spist to men har lyst på en til. Merker matlysten har gått opp i det siste, og det blir ofte mer mat enn førakkurat spist 3 brødskiver![]()
![]()
Takker og bukker
Det må du, regne med toll. Varen +frakt kan ikke overstige 350 kr ellers så kommer det toll I tillegg. Hvor mye kan du regne ut på toll.noHar lyst å bestille en bukse fra danmark men den koster 349 også kommer det jo porto i tillegg! Da må jeg regne med toll da? Bahh..
Jeg har spist to men har lyst på en til. Merker matlysten har gått opp i det siste, og det blir ofte mer mat enn før![]()
Ja, noen ganger blir man rett og slett litt paralysert av tlf, og da er det ikke så lett å legge den fra segJa hender jeg blir liggende å trøkkemen klarte faktisk å legge den vekk ganske fort i går. Hehe. Det var iallfall godt i dag
![]()
Haha, ja man slapper jo ikke helt av på samme måten når man skal ha med barna ut og spiseJa, ikke feil det![]()
Nå slapper jeg av litt og glor på bv og ebay![]()
Fant en nydelig burberry kjole til snuppa i magen på miintoo og, men den var i dyreste laget...vise bilde til svigermor...haha..neida![]()
Mhm, deilig kunne gå ut og kose seg kun jeg og mannen og....gullgutten holder et leven ute like på restaurant![]()
Så deilig! Vi har bare litt smågreier igjen på rommet til frøkna vår ogEllers er arbeidere tilbake her og jobber i dag
Rommet til Sølvi mangler kun noen lister nå så er det helt klart![]()
Ja det er detDeilig med sol da![]()
Jada, han var fornøyd. I dag gleds han seg til å ha gym. Men var veldig skummelt når det ringte inn i morges og han måtte stille på rekke og gå uten meg inn på klasserommet!Det blir jo mye forandring på en gang så er vel å forvente en reaksjon på althadde han en fin første skoledag da?
![]()
Krysser fingrene for detJa håper på noe sånt![]()
Uff nei det er jammen ikke bare bareJa det hjelper veldigbare at det ble litt stress å levere han i bhg før frokost, så tror ting gikk litt for fort for han for han baaare gråt når vi stelte og reiste. Ikke bare bare å være liten
hehe
Det må du, regne med toll. Varen +frakt kan ikke overstige 350 kr ellers så kommer det toll I tillegg. Hvor mye kan du regne ut på toll.no
Du kan jo også ta kontakt med selger å spørre om de kan sette frakt og verdi til 300 på tollseddelen, veldig mange gjør dette. Kommer ann på firmaet.
Jeg bestilte joggesko fra Danmark og da sto det at frakt, moms,toll var kalkulert inn I prisen som jeg fikk oppgitt at skoa kosta.
Ellers har jeg bestilt endel ting fra England og de har alltid satt 19 pund som totalverdi hvis den har vært over 350. Vet om noen som bestilte fra samme sted som meg og handlet for 1500 og på pakka dens sto det 19 pund I total verdiulempe er jo at du kan bli sjekket og da kan du måtte betale toll.
Skulle ha en annen vare en generator til boblebadet vårt, den ble sendt fra Danmark,men ble liggende I tolla fordi de ikke skjønte hvorfor det ikke sto hva jeg hadde betalt for den og at de ikke forsto hva det var, masse styr, måtte ringe å forklare hva det var og at det var en garanti sak:/ toll er til tider litt rare![]()
Haha, ja man slapper jo ikke helt av på samme måten når man skal ha med barna ut og spisesærlig ikke i den2-3 års alderen
Slapper av nå jeg og. Men må få gjort unna en del husarbeid idsg. Ikke hatt noe særlig bekkensmerter heller i det siste, så får bare utnytte det![]()
Så kjektSå deilig! Vi har bare litt smågreier igjen på rommet til frøkna vår og![]()
Er det som er så kjedelig. Har kikka mye på New look nettbutikk I England, men med 5 pund I frakt er set veldig kjedelig. For da kan jeg jo ikke gå babanasUrk, ja får vente på svar fra nettbutikken før jeg evnt bestiller tror jeg! Ser ut som det blir like dyrt som å kjøpe i norge hvis jeg må betale toll!
Veldig kjekt!Så kjekt![]()
Nei og da kan tiden plutselig gå veldig fort ogJa, noen ganger blir man rett og slett litt paralysert av tlf, og da er det ikke så lett å legge den fra seg![]()