Skravletråd

Hva er planene for dagen da? :)
Akkurat fulgt gullgutten i barnehagen. Vi gikk bort i shorts og t skjorte begge to:D Og sendte med han badebleier og badeshorts:D Nydelig vær:)

Skal til jm. kl. 12.00. Ellers skal jeg bake en hello kitty kake i dag.
Så er det farmor(bammam:D) som henter i barnehagen i dag. Da benytter jeg og mannen sjansen til å gå på restaurant og ikea;)

Akkurat fulgt gullgutten i barnehagen. Vi gikk bort i shorts og t skjorte begge to:D Og sendte med han badebleier og badeshorts:D Nydelig vær:)

Så er det farmor(bammam:D) som henter i barnehagen i dag. Da benytter jeg og mannen sjansen til å gå på restaurant og ikea;)
Høres ikke feil ut, restaurant og ikea :)
Kose dere masse der;) ;)
Hello Kitty kake -bilde?:)

Såå innmari deilig!
Høres ut som en bra dag, nyt den:)

Skal strikke ferdig den ene armen og begynne på neste håper jeg. Så slektstreff planleggingsmøte, er slektstreff til lørdag:)
Du skal på treffet I drammen? Synes det var litt sent på dagen:)
Min feil det :o lite muligheter for å avspasere når jeg akkurat har kommet tilbake:/

Hehe ja;) Mye igjen da?? :)

Jeg la vekk buksen litt og gjorde ferdig en lue til heller:P
Nei, en og enhalv arm og så montere detta greine, liker ikke montering:) men hadde tenkt å ha den på til lørdag så må få den ferdig.
Å så har jeg lyst til å begynne på noe som går fortere, vil ha ferdig julegavene så jeg kan begynne å strikke til mj:) :) :)

Min feil det :o lite muligheter for å avspasere når jeg akkurat har kommet tilbake:/
Var ikke slik ment :) :) var mange som ikke kunne før 15, får heller se neste gang:)
Skjønner godt at du ikke får avspasere nå rett etter å ha kommet tilbake fra ferie :p :) :)

Hva er planene for dagen da? :)

Ingenting før jeg skal hente ungene :)

Egentlig hadde jeg et infomøte i bhg kl 9 (felles for alle foreldre), men jeg orker rett og slett ikke å gå i dag. Er så sliten! Bør være mulig å få den infoen på noe vis senere hvis det er viktig.. Føler meg litt slem, men kjenner at det ikke går i dag..

Høres ikke feil ut, restaurant og ikea :)
Kose dere masse der;) ;)
Hello Kitty kake -bilde?:)

Nei, blir bra det:)
Noen retauranter er ok ha med gullgutten og, men langt fra alle:P Han har det som oftest veldig travelt med å spise ...og så vil han helst løpe rundt etterpå :P passer seg ikke helt på alle resuranter;)

Nei, ikke med ferdig bilde som jeg bare legger oppå nei...Mor og bursdagsbarnet har sendt meg et forslag til kake, så skal prøve lage lik;) hehe...er selve kitty hode:)

Høres ut som en fin dag :) Kos dere!

Såå innmari deilig!
Høres ut som en bra dag, nyt den:)
Ja, ikke feil det:)
Nå slapper jeg av litt og glor på bv og ebay:P
Fant en nydelig burberry kjole til snuppa i magen på miintoo og, men den var i dyreste laget...vise bilde til svigermor...haha..neida:P

Mhm, deilig kunne gå ut og kose seg kun jeg og mannen og....gullgutten holder et leven ute like på restaurant:P

God morgen <3

Her er ungene levert, handlet litt , vasket poteter, satt på en klesvask å sitter nå å koser meg med frokosten :D :D
Sambo er hjemme for han jobber kveld :) så vet ikke helt hva dagen bringer :)
Håper på en stille å rolig kveld da :)

Du da? :)
Skal strikke :) så slektstreff planleggingsmøte:) er slektstreff til lørdag :) godt å bli ferdig med det.
Ellers ikke stort jeg har tenkt til :)
Deilig å ha gubben hjemme å på dagtid litt vel;)???

Back
Topp