Ja må jo bli ferdig med den hersens jakka miGod morgen strikkesnupp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må jo bli ferdig med den hersens jakka miGod morgen strikkesnupp![]()
Akkurat fulgt gullgutten i barnehagen. Vi gikk bort i shorts og t skjorte begge toHva er planene for dagen da?![]()
Hehe jaJa må jo bli ferdig med den hersens jakka mi![]()
Enda ikke ferdig?? Hehe, neida... Driver enda og fester tråder på babyteppet jeg.. GUD så mye tråder....Ja må jo bli ferdig med den hersens jakka mi![]()
Vi må få malla å undomiel oppKjører ellers en status siden vi nå er over halvveis i august:
Vi har også Undomiel på plass nr 11 med 2001 og Malla på nr 18 med 1321![]()
Høres ikke feil ut, restaurant og ikeaAkkurat fulgt gullgutten i barnehagen. Vi gikk bort i shorts og t skjorte begge toOg sendte med han badebleier og badeshorts
Nydelig vær
![]()
Skal til jm. kl. 12.00. Ellers skal jeg bake en hello kitty kake i dag.
Så er det farmor(bammam) som henter i barnehagen i dag. Da benytter jeg og mannen sjansen til å gå på restaurant og ikea
![]()
Såå innmari deilig!Akkurat fulgt gullgutten i barnehagen. Vi gikk bort i shorts og t skjorte begge toOg sendte med han badebleier og badeshorts
Nydelig vær
![]()
Så er det farmor(bammam) som henter i barnehagen i dag. Da benytter jeg og mannen sjansen til å gå på restaurant og ikea
![]()
Haha herligHehe herlighet jeg skal til jordmor i morgen og i natt drømte jeg at jordmor ringte og spurte om jeg kunne ta med en kake til timen! Fniskakemonster
![]()
Min feil detSkal strikke ferdig den ene armen og begynne på neste håper jeg. Så slektstreff planleggingsmøte, er slektstreff til lørdag
Du skal på treffet I drammen? Synes det var litt sent på dagen![]()
Nei, en og enhalv arm og så montere detta greine, liker ikke monteringHehe jaMye igjen da??
![]()
Jeg la vekk buksen litt og gjorde ferdig en lue til heller![]()
Greit å variere littHehe jaMye igjen da??
![]()
Jeg la vekk buksen litt og gjorde ferdig en lue til heller![]()
God morgen <3Hva er planene for dagen da?![]()
Var ikke slik mentMin feil detlite muligheter for å avspasere når jeg akkurat har kommet tilbake:/
Hva er planene for dagen da?![]()
Høres ikke feil ut, restaurant og ikea
Kose dere masse der![]()
Hello Kitty kake -bilde?![]()
Akkurat fulgt gullgutten i barnehagen. Vi gikk bort i shorts og t skjorte begge toOg sendte med han badebleier og badeshorts
Nydelig vær
![]()
Ja, ikke feil detSåå innmari deilig!
Høres ut som en bra dag, nyt den![]()
Skal strikkeGod morgen <3
Her er ungene levert, handlet litt , vasket poteter, satt på en klesvask å sitter nå å koser meg med frokosten![]()
![]()
Sambo er hjemme for han jobber kveldså vet ikke helt hva dagen bringer
![]()
Håper på en stille å rolig kveld da![]()
Du da?![]()