Skravletråd

Jada, han var fornøyd. I dag gleds han seg til å ha gym. Men var veldig skummelt når det ringte inn i morges og han måtte stille på rekke og gå uten meg inn på klasserommet! :( Trøsten er jo at de fleste av de andre barna og Syns det var skummelt.
Så bra:) uff det skjønner jeg veldig godt. De er jo små fortsatt. Er det stor skole og mange i klassen? Vi var bare 6stk på barneskolen, så det var nok aldri så skummelt som hvis den var større.

Dere med skolebarn.

Hva betaler dere for at de skal få skolemelk ?

Her er det 785 for lett melk å så er det 1025 for kakao melk som er er laktose redusert

Ajaj, første ordentlige pause og over 100 poster :P

Var oppdatering for ca 30 min siden, ser sånn ut:

Vedlegg

• 1439884744350.jpg
    1439884744350.jpg
    62,2 KB · Visninger: 5
2 maskin med klesvask er i gang.
Å har fått betalt noen regninger. Er sykt rastløs i dag :o
Har så mye jeg vill ha gjort :p

Frøken propell! Skulle ikke du skåne bekkenet ditt litt? :P
Jo.. Men det er vell derfor jeg er rastløs :p
Det å så føler jeg at jeg mangler så mye til babyen. Å er bare 11 uker til termin :) begynner å små stresse litt :p
Å har så lyst p begynne :p sambo er hjemme på dagtid denne uken å er vell det som er med på å gjøre med enda mer rastløs :p hehe men han sover :o

Jo.. Men det er vell derfor jeg er rastløs :p
Det å så føler jeg at jeg mangler så mye til babyen. Å er bare 11 uker til termin :) begynner å små stresse litt :p
Å har så lyst p begynne :p sambo er hjemme på dagtid denne uken å er vell det som er med på å gjøre med enda mer rastløs :p hehe men han sover :o
Skjønner jo det :) er redebyggingsyndrom som slår ut for fult hos deg:)

Å halleluja er 13 uker igjenn til termin. Nå ble jeg stressa nå :p

Hørtes godt ut med en dusj :) men ikke å rydde :p
Var godt med dusj ja :) blir roligere I kropp og hode når jeg vet det er ryddig :p

Å I dag har jeg gjort noe jeg gjør svært skjeldent om dagene, jeg har sminket meg :) gikk så langt at jeg tok på både mascara og øyenskygge :p får se om jeg får leita frem lipglossen å:p

Skjønner jo det :) er redebyggingsyndrom som slår ut for fult hos deg:)

Å halleluja er 13 uker igjenn til termin. Nå ble jeg stressa nå :p
Hahahaha ja det har kikket inn for fullt nå :o
Å med tanke på hvor fort de andre ukene har gått så er det ikle rart vi blir stressa nå :o snart er vi under to siffer på ukene vi har igjen :o

2 maskin med klesvask er i gang.
Å har fått betalt noen regninger. Er sykt rastløs i dag :eek:
Har så mye jeg vill ha gjort :p

Her også :P Har satt på vask nr 2 og har en del av lillegutt sine klær som ligger i vasken med flekkfjerning klar til å hives inn når denne er ferdig :P

Var godt med dusj ja :) blir roligere I kropp og hode når jeg vet det er ryddig :p

Å I dag har jeg gjort noe jeg gjør svært skjeldent om dagene, jeg har sminket meg :) gikk så langt at jeg tok på både mascara og øyenskygge :p får se om jeg får leita frem lipglossen å:p
Hehe akkurat den kjenner jeg til :) mye lettere å slappe av p nyte dagen når det ikke er noe som henger over en å må gjøres :)

Hehe så herlig da :D :D

Back
Topp