Skravletråd

Hehe bandet var det da. Men så er det å forsjell på livssituasjon tenker jeg :) rot hos en små barn familie må
Man rekne med :)

Ja :) sambo skal jobbe hele kvelden så kos å få litt besøk :D
Ja det er det absolutt:) men syns generelt folk er flinke til å ha ryddige hus selv med små barn, utenom meg:P haha
Så godt da:) koselig med besøk når man er "alene".

Da er jeg på vei hjem igjen ^-^ Rart å være tilbake på jobb, men ble jo møtt med klemmer og da ble jo dagen så mye bedre :P

Håper dere andre også har hatt en fin mandag :)

Ja, herlig:) siden guttungen var sent i bhg i dag drøye jeg hentingen litt, så nå gleder jeg meg til å hente:) han blir nok veldig glad for at vi skal besøke søskenbarnet:D
Så koselig å gå på besøk da :D :D så over her at dere byttet litt på det :D det er jo helt fantastisk :D å veldig greit når dere begge er alene :)

Ok, ukens lekser ble å legge bind på bøkene:) Men fikk ingen bøker idag da, annet enn meldingsbok:) kommer vel i morgen tenker jeg:)
Så greit da :) her måtte vi øve på en regle og så fikk hun i lekse å tegne under denne reglen i boka si :)
I morgen Har de allerede matte lekse :o

Men fikk ingen bøker som skulle ha bind på enda :)
Men eldste mann fikk en lese bok da :) så var kun en som måtte legges bind på å det er overkommelig :p det er rett å slett drit kjedelig arbeid :p

Da er jeg på vei hjem igjen ^-^ Rart å være tilbake på jobb, men ble jo møtt med klemmer og da ble jo dagen så mye bedre :P

Håper dere andre også har hatt en fin mandag :)
Åååh så koselig da :D :D

Vert en travel men koselig dag ja :) ble brått med to stk som skulle ha hjelp til lekser å en hau med papirer å fylle ut :p
Men vi kom i havn å nå er det snart kveld :D

Å naboen kom med flere klær :D :D Weee så nå skal jeg kose meg med å se igjennom :D :D
Må få på plass den komoden hans snart altså for nå begynner det å bli en del klær :p

Åååh så koselig da :D :D

Vert en travel men koselig dag ja :) ble brått med to stk som skulle ha hjelp til lekser å en hau med papirer å fylle ut :p
Men vi kom i havn å nå er det snart kveld :D

Å naboen kom med flere klær :D :D Weee så nå skal jeg kose meg med å se igjennom :D :D
Må få på plass den komoden hans snart altså for nå begynner det å bli en del klær :p
Så hyggelige naboer du har da :) Ja, kommoden kan være grei å få på plass med alt som kommer inn ;)

Høres ut som de begge hadde en fin første dag og - veldig greit det da :)

Så hyggelige naboer du har da :) Ja, kommoden kan være grei å få på plass med alt som kommer inn ;)

Høres ut som de begge hadde en fin første dag og - veldig greit det da :)
Ja de er helt suverene :D

Den hadde vert veldig grei :D får lettere oversikt å da på hva man virkelig har å ikke :) nå har jeg jo ikke peiling :o

Ja de hadde det heldigvis :D :D så nå kan mor endelig senke skuldrene litt hvertfall :) å håpe resten av uken går like fint for de :)

Men skulle den ikke bort? :p den streiker kansje for det :p hehe
Neida .. Fra spøk til alvor det er så kjipt når de bare takker for seg sånn som det der :eek:
Hehe jo det stemmer det hehe...men håpte vi hadde en ut mnd da...

Måtte ha bil fra viktig å greier haha

Huff.. Bare konflikter i dag og... Greit at han er sliten, men må sette ned foten når oppførselen blir uholdbar.. Og mannen er som vanlig på jobb! Åh... Sliten og lei!

Huff.. Bare konflikter i dag og... Greit at han er sliten, men må sette ned foten når oppførselen blir uholdbar.. Og mannen er som vanlig på jobb! Åh... Sliten og lei!
Åh nei :( :(det var ikke kjekt å høre da :(
Min prøve men kom ikke langt. Så nå har pipa en helt annen lyd.. Ikle lett når det er sånn :(

Back
Topp