Skravletråd

Hva skal dere ha til middag i dag ? :)
Langtidskokt bankekjøtt, med pasta. Vi fikk noe som lignet når vi var I Kroatia, kjøttet er kokt helt i stykker-mørt I en saus og dette ble servert med pasta og parmasan:) så nå koker jeg en for for okse kjøtt kommer ann på hva jeg har, har oppi, en boks tomater, løk og hvitløk, vann og buljong og lar dette koke I 3-4 timer. ( sterkere kjøttet I biter først :p)

Langtidskokt bankekjøtt, med pasta. Vi fikk noe som lignet når vi var I Kroatia, kjøttet er kokt helt i stykker-mørt I en saus og dette ble servert med pasta og parmasan:) så nå koker jeg en for for okse kjøtt kommer ann på hva jeg har, har oppi, en boks tomater, løk og hvitløk, vann og buljong og lar dette koke I 3-4 timer. ( sterkere kjøttet I biter først :p)
Åååh det hørtes fantastisk ut da :D :D

Fikk melding av "svigerinne" om vi ville komme på middag i dag:D passa ypperlig ettersom jeg ikke hadde litt lyst til å styre med det i dag:p så får ungene leka seg sammen og:D

Nei, og jeg bryr meg ikke når jeg er på besøk heller. Men syns alle andre har set ryddigere enn meg da:P
Besøk av venninne eller?:)
Hehe bandet var det da. Men så er det å forsjell på livssituasjon tenker jeg :) rot hos en små barn familie må
Man rekne med :)

Ja :) sambo skal jobbe hele kvelden så kos å få litt besøk :D

Back
Topp