Hva skal dere ha til middag i dag ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Langtidskokt bankekjøtt, med pasta. Vi fikk noe som lignet når vi var I Kroatia, kjøttet er kokt helt i stykker-mørt I en saus og dette ble servert med pasta og parmasanHva skal dere ha til middag i dag ?![]()
Åååh det hørtes fantastisk ut daLangtidskokt bankekjøtt, med pasta. Vi fikk noe som lignet når vi var I Kroatia, kjøttet er kokt helt i stykker-mørt I en saus og dette ble servert med pasta og parmasanså nå koker jeg en for for okse kjøtt kommer ann på hva jeg har, har oppi, en boks tomater, løk og hvitløk, vann og buljong og lar dette koke I 3-4 timer. ( sterkere kjøttet I biter først
)
Hvertfall startenÅ så høres det ut som om at alle har hatt en fin første skole dagå det er kjempe flott
![]()
![]()
Er godtÅååh det hørtes fantastisk ut da![]()
![]()
Det er herlig når maten lager seg selv jaEr godtå så enkelt egentlig, pleier å koke kjøttet litt I vann og buljong først, så jeg får skummet av, før jeg har oppi boks tomater, løk og hvitløk.
Å så godt med parmasan![]()
Ikke santHehe så bra![]()
greit med slike gjester
![]()
![]()
Får å besøk i kveldIkke sant![]()
Nei, og jeg bryr meg ikke når jeg er på besøk heller. Men syns alle andre har set ryddigere enn meg daFår å besøk i kveldmen hun bryr seg heller ikke
![]()
Ja det er det. Måtte forte meg opp på badet med de å få lagt dem I skittentøyet før gubben kom hjem, greide nemmelig å bestille dobbelt opp av dem. Så han får heller få med seg når de kommer på nyttÅååh så søte![]()
er det ebay?
![]()
Får å besøk i kveldmen hun bryr seg heller ikke
![]()
God med slike besøk også. Har altfor få av demNei, og jeg bryr meg ikke når jeg er på besøk heller. Men syns alle andre har set ryddigere enn meg da
Besøk av venninne eller?![]()
Så deilig daFikk melding av "svigerinne" om vi ville komme på middag i dagpassa ypperlig ettersom jeg ikke hadde litt lyst til å styre med det i dag
så får ungene leka seg sammen og
![]()
Hehe bandet var det da. Men så er det å forsjell på livssituasjon tenker jegNei, og jeg bryr meg ikke når jeg er på besøk heller. Men syns alle andre har set ryddigere enn meg da
Besøk av venninne eller?![]()
Åh så deiligFikk melding av "svigerinne" om vi ville komme på middag i dagpassa ypperlig ettersom jeg ikke hadde litt lyst til å styre med det i dag
så får ungene leka seg sammen og
![]()
Hehehe veldig greit å bare legge det bort jaJa det er det. Måtte forte meg opp på badet med de å få lagt dem I skittentøyet før gubben kom hjem, greide nemmelig å bestille dobbelt opp av dem. Så han får heller få med seg når de kommer på nytt![]()
Ja alltid kjekt å komme til ferdig middagSå deilig da![]()