Hvertfall var det sånn på den andre skolen![]()
Ja det sto visst i papirene jeg hadde fått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvertfall var det sånn på den andre skolen![]()
HeheJa det sto visst i papirene jeg hadde fått12.30 på mandager og ellers 13.15
![]()
Det vill jeg troskal bli godt![]()
Hehenevner så nye p holde styr på i begynnelsen at det skal noe til å få med seg alt
![]()
Hehehenope, særlig med gravid-teflon-hjerne![]()
Det er jeg litt usikker på åvill ikke være for sein
eller for tidlig vis de koser seg
![]()
Hehehehehe forståeligNei og åssen skal vi vite dethehe
Her er det strålende sol og varmt så vil tro han koser seg med å spille fotball på sfo! Da vil han gjerne ikke hjem
men så vil jeg ikke hente lillegutt så sent + at jeg må innom senteret før jeg henter å kjøpe bokbind og hente et par pakker. Ble for mye for huet mitt dette
![]()
Det var jo litt rart da. Her er skoledagen fra halv ni til halv toVi har fått ukeplan men det står ikke når de slutter. Jaja finner det nok ut snart![]()
Hehehehehe forståeligher er det å sol å her vet de skulle på tur. Så kansje jeg henter i halv 4-4 tiden som jeg pleier
![]()
Det var jo litt rart da. Her er skoledagen fra halv ni til halv to![]()
Nei det sjønner jeg godtSikkert passe det ja!![]()
Jeg henter nok før, men det er mest fordi jeg ikke vil hente lillegutt så sent! Det er jo ikke så lenge siden han begynte i barnehagenStorebror kunne nok fint vært så lenge
Han hadde nok mest lyst å være det også
men orker jo ikke ut igjen å hente han senere
Jada, det er nok greit å gjøre det sånn. Nabogutten som begynte i fjor hadde i hjemmelekse første dagen å tegne familien sin tror jeg det varMen da er det nok ikke så myerekner med vi å får litt
en tegning eller noe
![]()
Å så er det vell bokbind på bøkene til 3 klassingen vill jeg tro![]()
Det er veldig lurt å kjøre vanlig med en gang da![]()
Jada, det er nok greit å gjøre det sånn. Nabogutten som begynte i fjor hadde i hjemmelekse første dagen å tegne familien sin tror jeg det varBokbind ja! Det har ikke jeg tenkt på. Trenger man det til 1.klassingene sine bøker tro? Vet jo ikke hvordan bøker de har, om det er mest sånne type arbeidssøker som ikke trengs bind på..?
Nja. Vi hadde noen få som trengte det når min gikk så jeg har hvertfall kjøpt innJada, det er nok greit å gjøre det sånn. Nabogutten som begynte i fjor hadde i hjemmelekse første dagen å tegne familien sin tror jeg det varBokbind ja! Det har ikke jeg tenkt på. Trenger man det til 1.klassingene sine bøker tro? Vet jo ikke hvordan bøker de har, om det er mest sånne type arbeidssøker som ikke trengs bind på..?
Ja de sa de ikke brydde seg om rotet iallfallHehe så bra at han sov godt da![]()
![]()
Nei ligg heller på sofaen dudet er fortjent det
![]()
Hehe så braJa de sa de ikke brydde seg om rotet iallfallhehe. Har hele uka jeg kan ta det, det blir iallfall ikke i dag
![]()