Skravletråd

Så kort skoledag? Vår har full skoledag fram til13.25 han! Var der ca en time, og så gikk de fleste foreldrene:) Ja, det gikk veldig bra! Litt usikker, men han var megafornøyd gså! *stolt*
Ja :o 1 klasse car der bare fra halv 10 - 11 :/ å 3 klasse fra 8.15 til 11.. Men de koser seg på SFO nå da :)
I morgen er det en vanlig dag for begge :)

Så bra :D :D

Ja :o 1 klasse car der bare fra halv 10 - 11 :/ å 3 klasse fra 8.15 til 11.. Men de koser seg på SFO nå da :)
I morgen er det en vanlig dag for begge :)

Så bra :D :D
Åja:) her er dem veldig nøye med å "sette standarden" med en gang! Vet at dem får deres første lekse allerede idag:O dem sa det var fordi dem hadde erfart at mange Syns det var himla stas med lekser, og hadde forventninger om å få lekser når dem begynte på skolen. Så dem pleier å gi en liten hjemmelekse allerede første dagen:)

Er det det de skal gå til vanlig å? :)

Jeg er faktisk ikke helt sikker jeg! Kan ikke huske å ha lest det noe sted hvor lang dag de har! Men sikkert bare jeg som er fjern :P Tror de starter 8.15 i alle fall.. hmmmm.. lang dag har dine?

Åja:) her er dem veldig nøye med å "sette standarden" med en gang! Vet at dem får deres første lekse allerede idag:O dem sa det var fordi dem hadde erfart at mange Syns det var himla stas med lekser, og hadde forventninger om å få lekser når dem begynte på skolen. Så dem pleier å gi en liten hjemmelekse allerede første dagen:)

Her får de også lekse i dag :)

Men da er det nok ikke så mye :) rekner med vi å får litt :) en tegning eller noe :p
Å så er det vell bokbind på bøkene til 3 klassingen vill jeg tro :)
Det er veldig lurt å kjøre vanlig med en gang da :)

Back
Topp