Skravletråd

Ja jeg håper det :D men to barn som sto opp på helt feil fot :o
Å sikkert nerver til tusen :/ bad sambo :p heldigvis er sambo hjemme for han jobber kveld så vi er to voksne :p hehe
Har etter mye om å men fått 3 klassingen av gårde. Der var jo alt galt..
Ville ikke ha på de nye skoene for det var jo bløtt, ikke ville han ha på regnjakken for det var ikke tøft?
Skal man bli klok på dette? :o
Bra dere var to da :)

Ja skal ikke være enkelt - men gleder seg stort sett til man skal ut av døra, det er da alt det rare starter opp:/

Ordner seg stort sett når man kommer seg på skolen ;)

De bygger den om - så er jo egentlig bare positivt.. men betyr at jeg bør komme meg ut av huset tidligere så jeg kan rekke shuttlebussen inn til neste stasjon. I dag var jeg heldig nok til å få mannen til å kjøre (men vet han ble forsinket :/ )
Uff da . Men sånn er det ofte første dag etter ferien :) det går nok bedre i morgen :)

God morgen ^-^

Ønsker alle dere en strålende dag og lykke til til alle som har sin første skoledag :)

Her startet dagen litt sånn passe - sto opp før alarmen, sjekket at toget mitt gikk, ordnet med månedskort. Glemte derimot å sjekke at stasjonen jeg tar toget fra var åpnet igjen..

Viser seg at den ikke åpner før i september.. jaja ><

God morgen! Takk, vi er veldig spente :)

Åh så kjedelig med det toget :/ Jobb igjen i dag?

Ja jeg håper det :D men to barn som sto opp på helt feil fot :eek:
Å sikkert nerver til tusen :/ bad sambo :p heldigvis er sambo hjemme for han jobber kveld så vi er to voksne :p hehe
Ville ikke ha på de nye skoene for det var jo bløtt, ikke ville han ha på regnjakken for det var ikke tøft?
Skal man bli klok på dette? :eek:

Uff det er ikke greit :) Godt dere var to! Mye nerver ute og går i dag ja :o

Nå har sambo og lillegutt kommet seg av gårde til barnehagen også kommer sambo tilbake så vi møtes på skolen kl 10 :) Nå er vi rimelig spent!! Eldste sitter og ser på tv. Han er veldig spent! Men tror han syns det var godt å se litt på tv og bare tenke på noe annet :P

Nå har sambo og lillegutt kommet seg av gårde til barnehagen også kommer sambo tilbake så vi møtes på skolen kl 10 :) Nå er vi rimelig spent!! Eldste sitter og ser på tv. Han er veldig spent! Men tror han syns det var godt å se litt på tv og bare tenke på noe annet :P
Masse lykke til nå :D

Uff da. Men godt dere er hjemme nå :) så håper jeg at dere kommer fort på plass igjen :D er heldigvis ikke alltid det tar så lang tid :)
Håper du har funnet sengen nå å får en god natt hvertfall :)
Ja tror nok det går fint, han sov iallfall godt:) er det som ofte blir problemet med ødelagte rutiner, masse oppvåkning på nettene:P godt å sove i egen seng:D hehe
Nå er han i bhg og jeg ligger på sofaen og får snart besøk:) burde rydda først men det orker jeg ikke:P hehe

Ja jeg håper det :D men to barn som sto opp på helt feil fot :o
Skal man bli klok på dette? :o
Åh.. Så kjedelig med en sånn start på dagen da! Får håpe humøret er bedre når de kommer hjem da! Så får du bruke tiden til å slappe av litt i mens..?

Ja tror nok det går fint, han sov iallfall godt:) er det som ofte blir problemet med ødelagte rutiner, masse oppvåkning på nettene:P godt å sove i egen seng:D hehe
Nå er han i bhg og jeg ligger på sofaen og får snart besøk:) burde rydda først men det orker jeg ikke:P hehe
Hehe så bra at han sov godt da :D :D
Nei ligg heller på sofaen du :D det er fortjent det :D

Åh.. Så kjedelig med en sånn start på dagen da! Får håpe humøret er bedre når de kommer hjem da! Så får du bruke tiden til å slappe av litt i mens..?
Ja :) men det så nå ut som han kosa seg :) å nå er første skole dag over å de er på SFO :)
Ja det skal jeg :) med film nå :D

Gikk det bra hos dere ?

Back
Topp