Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod dag
Titter innom fra jobb her og vil ønske alle en strålende dag![]()
Takk takkGod dag
Ha en fin dag på jobb![]()
Var litt travelt ja - kan titte innom I pauser, men merker at det er slutt på ferien jaHehe håper det![]()
Er det travelt på jobb nå da? Eller får du en rolig start?![]()
Hehe sikkert gøy å ha noe å gjøreVar litt travelt ja - kan titte innom I pauser, men merker at det er slutt på ferien ja
Men er jo bare gøy da ^-^
God dag
Så kort skoledag? Vår har full skoledag fram til13.25 han! Var der ca en time, og så gikk de fleste foreldreneJamen det så nå ut som han kosa seg
å nå er første skole dag over å de er på SFO
![]()
Ja det skal jegmed film nå
![]()
Gikk det bra hos dere ?
JaSå kort skoledag? Vår har full skoledag fram til13.25 han! Var der ca en time, og så gikk de fleste foreldreneJa, det gikk veldig bra! Litt usikker, men han var megafornøyd gså! *stolt*
Er det det de skal gå til vanlig å?Her er det skole til kvart over 12 og da skal han en tur over på sfo![]()
ÅjaJa1 klasse car der bare fra halv 10 - 11 :/ å 3 klasse fra 8.15 til 11.. Men de koser seg på SFO nå da
![]()
I morgen er det en vanlig dag for begge
Så bra![]()
![]()
Bare her dem har vanlig skoledag fra dag 1, altså..?Her er det skole til kvart over 12 og da skal han en tur over på sfo![]()
Hei på degGod dag
Er det det de skal gå til vanlig å?![]()
Hva slags film forresten?Jamen det så nå ut som han kosa seg
å nå er første skole dag over å de er på SFO
![]()
Ja det skal jegmed film nå
![]()
Gikk det bra hos dere ?
Åjaher er dem veldig nøye med å "sette standarden" med en gang! Vet at dem får deres første lekse allerede idag:O dem sa det var fordi dem hadde erfart at mange Syns det var himla stas med lekser, og hadde forventninger om å få lekser når dem begynte på skolen. Så dem pleier å gi en liten hjemmelekse allerede første dagen
![]()
Men da er det nok ikke så myeÅjaher er dem veldig nøye med å "sette standarden" med en gang! Vet at dem får deres første lekse allerede idag:O dem sa det var fordi dem hadde erfart at mange Syns det var himla stas med lekser, og hadde forventninger om å få lekser når dem begynte på skolen. Så dem pleier å gi en liten hjemmelekse allerede første dagen
![]()
Mine går fra 08.15 til 1 tror jegJeg er faktisk ikke helt sikker jeg! Kan ikke huske å ha lest det noe sted hvor lang dag de har! Men sikkert bare jeg som er fjernTror de starter 8.15 i alle fall.. hmmmm.. lang dag har dine?
Alexander å den horrible dagenHva slags film forresten?![]()
Mine går fra 08.15 til 1 tror jegfår planen i dag
![]()