Ja det er det absoluttHehe bandet var det da. Men så er det å forsjell på livssituasjon tenker jegrot hos en små barn familie må
Man rekne med![]()
Jasambo skal jobbe hele kvelden så kos å få litt besøk
![]()
Så godt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det absoluttHehe bandet var det da. Men så er det å forsjell på livssituasjon tenker jegrot hos en små barn familie må
Man rekne med![]()
Jasambo skal jobbe hele kvelden så kos å få litt besøk
![]()
Ja, herligÅh så deilig![]()
![]()
Ok, ukens lekser ble å legge bind på bøkeneHer har de en som skal bokbind på til i morgen![]()
Er veldig kjekt detJa alltid kjekt å komme til ferdig middagvi bytter ofte litt på sånn. Jeg har jo mann som jobber borte og nå har hennes og begynt med det (min bror). Så kjekt å kunne hjelpe hverandre litt og være sammen
![]()
Det var ikke jegJa det er det absoluttmen syns generelt folk er flinke til å ha ryddige hus selv med små barn, utenom meg
haha
Så godt dakoselig med besøk når man er "alene".
Så koselig å gå på besøk daJa, herligsiden guttungen var sent i bhg i dag drøye jeg hentingen litt, så nå gleder jeg meg til å hente
han blir nok veldig glad for at vi skal besøke søskenbarnet
![]()
Noes :/ så kjedeligBlææhh arbeidsbilen tok kvelden!!:O:O![]()
Så greit daOk, ukens lekser ble å legge bind på bøkeneMen fikk ingen bøker idag da, annet enn meldingsbok
kommer vel i morgen tenker jeg
![]()
Men skulle den ikke bort?Blææhh arbeidsbilen tok kvelden!!:O:O![]()
Åååh så koselig daDa er jeg på vei hjem igjen ^-^ Rart å være tilbake på jobb, men ble jo møtt med klemmer og da ble jo dagen så mye bedre
Håper dere andre også har hatt en fin mandag![]()
Så hyggelige naboer du har daÅååh så koselig da![]()
![]()
Vert en travel men koselig dag jable brått med to stk som skulle ha hjelp til lekser å en hau med papirer å fylle ut
![]()
Men vi kom i havn å nå er det snart kveld![]()
Å naboen kom med flere klær![]()
Weee så nå skal jeg kose meg med å se igjennom
![]()
![]()
Må få på plass den komoden hans snart altså for nå begynner det å bli en del klær![]()
Ja de er helt suvereneSå hyggelige naboer du har daJa, kommoden kan være grei å få på plass med alt som kommer inn
Høres ut som de begge hadde en fin første dag og - veldig greit det da![]()
Hehe jo det stemmer det hehe...men håpte vi hadde en ut mnd da...Men skulle den ikke bort?den streiker kansje for det
hehe
Neida .. Fra spøk til alvor det er så kjipt når de bare takker for seg sånn som det der![]()
Åååh typiskHehe jo det stemmer det hehe...men håpte vi hadde en ut mnd da...
Måtte ha bil fra viktig å greier haha
Åh neiHuff.. Bare konflikter i dag og... Greit at han er sliten, men må sette ned foten når oppførselen blir uholdbar.. Og mannen er som vanlig på jobb! Åh... Sliten og lei!