Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh så gøyVi droppet byen og reiste på badeland vi...så fikk vi unna ærendene på kjøpesenter der![]()
Kos!![]()
Åååh det hadde vert katastrofe for min eldste å detNei, det blir litt slitsomt iallfall. Kjenner jeg ikke er vant til å være med så mange på en ganghehe. De andre skjønner ikke at han trenger rutiner, så jeg må si ifra ganske mange ganger. Når vi skulle ut av legoland å spise i går tok det sikkert halvannen time å komme ut
og guttungen hadde ikke spist på mange timer! Trodde jeg skulle klikke etterhvert. Men hjelper fint lite når vi ikke har egen bil her, og på en måte bare "er med". Så leggetid på kvelden da ble over ni, mot vanlig kl 7.
Ja koste oss veldig. I dette været var det også bestÅååh så gøy![]()
Yepp...heheSupert![]()
![]()
Ja det kan jeg troJa koste oss veldig. I dette været var det også best![]()
Der var en maskin med klær brettet å tørketrommelen i gang igjen
Å kylling lårene har kommet seg til ovnen å ligger å koser seg i varmen der
Bare 1 time til middag![]()
![]()
Ja det kan jeg troher er det å sånn vær men vi har ikke badeland
fy så kjedelig
skulle ønske vi hadde på slike dager som dette
Har dere ett stort?![]()
Det kommer seg jaDet begynner å ta mer og mer fatt på loftet...
Nå males en vegg inne hos gullgutten ...
både bonussønn og gullgutten har fått nye dører i dag. Mer vegg satt opp.
ja hihiDet kommer seg jagleder meg til bilder når det er ferdig
![]()
![]()
Set så gøy ut davannkanten.no
sjekk her![]()
Åååh så kjedelig dafader tror ikke det garnet jeg hadde er brukanes...blææh![]()
Ja det gikk overraskende bra, men det blir jo mer grin enn det egentlig behøver. Og det er jo så unødvendig. Jeg er litt sånn at hvis noe er bestemt så bare gjør vi det - helst NÅÅååh det hadde vert katastrofe for min eldste å dethan må ha sine faste rutiner . Går an å stelle litt men ikke så mye
er vanskelig å være på tur med så mange å serlig når det ikke blir tatt hensyn ja
![]()
Masse gøy her vettuSet så gøy ut dakansje vi skulle tatt en tur til Bergen neste år
![]()
masse gøy jo
![]()