Skravletråd

Nei, det blir litt slitsomt iallfall. Kjenner jeg ikke er vant til å være med så mange på en gang:P hehe. De andre skjønner ikke at han trenger rutiner, så jeg må si ifra ganske mange ganger. Når vi skulle ut av legoland å spise i går tok det sikkert halvannen time å komme ut:o og guttungen hadde ikke spist på mange timer! Trodde jeg skulle klikke etterhvert. Men hjelper fint lite når vi ikke har egen bil her, og på en måte bare "er med". Så leggetid på kvelden da ble over ni, mot vanlig kl 7.
Åååh det hadde vert katastrofe for min eldste å det :o han må ha sine faste rutiner . Går an å stelle litt men ikke så mye :o er vanskelig å være på tur med så mange å serlig når det ikke blir tatt hensyn ja :(

Der var en maskin med klær brettet å tørketrommelen i gang igjen :)
Å kylling lårene har kommet seg til ovnen å ligger å koser seg i varmen der :p
Bare 1 time til middag :D :D

Det begynner å ta mer og mer fatt på loftet...
Nå males en vegg inne hos gullgutten ...
både bonussønn og gullgutten har fått nye dører i dag. Mer vegg satt opp.

Åååh det hadde vert katastrofe for min eldste å det :o han må ha sine faste rutiner . Går an å stelle litt men ikke så mye :o er vanskelig å være på tur med så mange å serlig når det ikke blir tatt hensyn ja :(
Ja det gikk overraskende bra, men det blir jo mer grin enn det egentlig behøver. Og det er jo så unødvendig. Jeg er litt sånn at hvis noe er bestemt så bare gjør vi det - helst NÅ:P men her går det saaaaakteeeee:P nå ligger han å sover i bilen, men nå er det jo så sent at da blir det kluss i kveld igjen:P så i går var jeg på supermarket å kjøpte riskaker for å ha i veska hvis ting skulle ta like lang tid i dag:P
Barn trenger rutiner, og vanligvis tar folk hensyn til det, men så er det jo to andre barn med og som ikke trenger rutiner virker det som så da blir det jo annerledes.

Back
Topp