Jeg sitter fint i bilen med barna mens sambo er på Biltema å snuser![]()
hihi hva har han lyst på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sitter fint i bilen med barna mens sambo er på Biltema å snuser![]()
Mannen lagdemmmLaget selv?
Er det pinlig? I såfsll burde jeg skjemmes og. Men jeg gjør det ikkeEtter lunsj skal vi støvsuge litt i bilen, pinlig å komme til butikken med matsmuler i baksetet![]()
Kjenner til denJeg sitter fint i bilen med barna mens sambo er på Biltema å snuser![]()
Hehe! Banan, krem, is og kakestrøEr faktisk ganske lenge siden jeg har spist... men nå skal det sies at jeg ganske lett lar meg avspore av mat... ajajaj
Ja ble skikkelige dårlig sist. Så ille har jeg aldri vært. Ikke engang de 12 første ukeneJa, blåskjell høres lurt ut å holde seg unna! Ha en fin lørdg uansett da![]()
Tror faktisk vi har alt annet enn bananer ^-^ men har druer og vannmelon og is her og - så kan heller vente til neste handletur før det lagesHehe! Banan, krem, is og kakestrøDet var handlelista, så da er det bare å stikke på butikken
![]()
Har heller aldri smakt så jeg er litt spentDet tror jeg aldri jeg har smakt! Men det hørtes godt ut![]()
Den var utrolig godÅhhSå mye fint!! Var buksa god?? Lyst på sånn selv jeg!
Han fant en gress saks å noe spiker greierhihi hva har han lyst på?
HeheEtter lunsj skal vi støvsuge litt i bilen, pinlig å komme til butikken med matsmuler i baksetet![]()
Hehe men siden jeg fikk nye klær så får han heller snuseKjenner til den![]()
Er det pinlig? I såfsll burde jeg skjemmes og. Men jeg gjør det ikke![]()