Skravletråd

Neida, fin farge og garn det så...blir spennende å se om det vil funke:)
Takk for hjelp:)

Det står i oppskriften at 2 tråder tilsvarer 19 i strikkefasthet så jeg ville bare funnet et garn med 19 jeg da :) Er nok litt lat, gidder ikke lage de lappene :P Alpa garn fra europris er 20 så det går an, men buksen vil da bli LITT mindre.

http://www.europris.no/alpa-garn-lilla-farge-104

Det står strikkefasthet på alle garnene. (Strikkefasthet pr 10 cm - 20, pinne nr.4)

Jepp ;)

Jeg elsket å lukte på sand når jeg var gravid med minsta :eek:

Jeg vet det er de som å spiser det men det lot jeg være :)

Nå syntes jeg poteter med jord på lukter himmelsk :eek: :p

hehe må le :) jeg syns det lukter godt av bensin når vi fyller på bilen :o Ikke noe jeg sniffer mye på, men likevel :P

Det står i oppskriften at 2 tråder tilsvarer 19 i strikkefasthet så jeg ville bare funnet et garn med 19 jeg da :) Er nok litt lat, gidder ikke lage de lappene :P Alpa garn fra europris er 20 så det går an, men buksen vil da bli LITT mindre.

http://www.europris.no/alpa-garn-lilla-farge-104

Det står strikkefasthet på alle garnene. (Strikkefasthet pr 10 cm - 20, pinne nr.4)
Det passer fint:) strikker litt løst:) skal skrive ned det garnet :) :) takk :)

Den var kjempe fin:) venter på at biblioteket skal få inn den boka :) så får jeg tatt kopi av den oppskiften :) hvilket garn brukte du?

Hmmmm gravidhjernen min husker ikke akkurat nå! Men strikkefasthet 23 så da var det nok Trysil garn fra europris, safir eller rubin fra sparkjøp eller østlandsgarn fra nille hmmmmmmmm jeg husker ikke :o

Må si jeg gleder meg til lillegutt sover litt bedre om nettene :) I natt var han våken kl 22, 1.30 også våknet han 4.30 og da var det morgen.. Halv fem er ikke morgen for meg altså.. :o

Må si jeg gleder meg til lillegutt sover litt bedre om nettene :) I natt var han våken kl 22, 1.30 også våknet han 4.30 og da var det morgen.. Halv fem er ikke morgen for meg altså.. :o
Ja det skjønner jeg :) men kommer du/ vi til å få sove skikkelig etter nov da??? :)

Denne så vi i går, men jeg sovnet en del ganger :P

MV5BNjkxMTc0MDc4N15BMl5BanBnXkFtZTgwODUyNTI1MDE@._V1_SX214_AL_.jpg

Back
Topp