Skravletråd

Til for noen uker siden hadde jeg ikke noe imot rot og slikt, nå får jeg små nøya hvis det er rotete:p
Aaaah ^-^ Hehe

Tror det heller har med redebygging og instinkt enn cravings - men virker veldig praktisk. Vil gjerne ha litt av den ;)

Jepp ;)

Jeg elsket å lukte på sand når jeg var gravid med minsta :o

Jeg vet det er de som å spiser det men det lot jeg være :)

Nå syntes jeg poteter med jord på lukter himmelsk :o :p
:) Da må jeg si at nylagt asfalt eller asfalt som blir lagt er nydelig lukt :p kan godt stoppe bilen jeg bare for å lukte:)
Men da får vi håpe rydde dilla jeg har fått vedvarer I 40 + noen år da:p

:) Da må jeg si at nylagt asfalt eller asfalt som blir lagt er nydelig lukt :p kan godt stoppe bilen jeg bare for å lukte:)
Men da får vi håpe rydde dilla jeg har fått vedvarer I 40 + noen år da:p
Hehe men det kommer å med graviditeten :) den koselige redebyggingen som de sier :p hehe vi får rydde dilla/ ommøbler / bygger opp å vasker å styrer :)

God morgen :) hva er deres planer for dagen?
Her blir det ut å handle. Fant jo ikke sko til eldste i går :eek: så prøver ett annet senter i dag. Å så må bi handle mat :)
Å så blir det hjem å bake kake ;) å bare ha en koselig inne dag i møkkaværet

God morgen :)

Vi skal på babyshop og sjekke ut det med bilstol. Håper det går! Er ekstremt lite lysten på å måtte ha ny bil. også må vi handle mat.

Har du bestemt deg for hvilken kake? Håper du får en fin dag, vi savnet deg i går :)

Klem

Kjører update (var visst ikke helt våken i går når jeg glemte bildet nei..)

Så er Undomiel på nr10 med 1658 og Malla på nr 17 med 1181 :)

Vedlegg

• 1439627471718.jpg
    1439627471718.jpg
    60 KB · Visninger: 3
Ja, men småting vettu:)

Meeen den buksen i dobbeltråd...kan jeg bruke samme oppskift , men bare med enkel tråd??

Jeg strikket en dress til lillegutt med nøstebarn sin oppskrift, den skulle egentlig vært strikket i 2 tråder ull tilsvarende babyull men jeg strikket med en tråd tykkere ull (strikkefasthet 23) og det gikk kjempefint :)

1898289_10153858414635576_357650856_n.jpg

Jeg strikket en dress til lillegutt med nøstebarn sin oppskrift, den skulle egentlig vært strikket i 2 tråder ull tilsvarende babyull men jeg strikket med en tråd tykkere ull (strikkefasthet 23) og det gikk kjempefint :)

1898289_10153858414635576_357650856_n.jpg
Den var kjempe fin:) venter på at biblioteket skal få inn den boka :) så får jeg tatt kopi av den oppskiften :) hvilket garn brukte du?

Jeg er så allergisk :( må be samboeren min skifte klær etter å ha vært ute, så ille er det. Han lufta hunden og gikk bare inn, og nå sitter jeg her nesten svimeslått og hoven i hele kroppen. Usj. Blir forhåpentligvis bedre nå når han har skifta :p

Uff nei så kjedelig! :o Stakar det hørtes veldig slitsomt ut

Back
Topp