Aaaah ^-^ HeheTil for noen uker siden hadde jeg ikke noe imot rot og slikt, nå får jeg små nøya hvis det er rotete![]()
Tror det heller har med redebygging og instinkt enn cravings - men virker veldig praktisk. Vil gjerne ha litt av den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaaah ^-^ HeheTil for noen uker siden hadde jeg ikke noe imot rot og slikt, nå får jeg små nøya hvis det er rotete![]()
Hehe det er aldri feilmhm, pannekaker med blåbærsyltetøy og sjokomelk![]()
Men det er jammen godt det åBle bare knekkebrød med leverpostei på hos meg. Er bare jeg som er oppeMorgenstund
)
JeppKan man få cravings mot andre ting enn mat? Random spørsmål midt I frokosten![]()
Jepp![]()
Jeg elsket å lukte på sand når jeg var gravid med minsta
Jeg vet det er de som å spiser det men det lot jeg være![]()
Nå syntes jeg poteter med jord på lukter himmelsk![]()
![]()
Hehe men det kommer å med graviditetenDa må jeg si at nylagt asfalt eller asfalt som blir lagt er nydelig lukt
kan godt stoppe bilen jeg bare for å lukte
![]()
Men da får vi håpe rydde dilla jeg har fått vedvarer I 40 + noen år da![]()
Nei. var veldig godtHehe det er aldri feil![]()
Så syndHehe men det kommer å med graviditetenden koselige redebyggingen som de sier
hehe vi får rydde dilla/ ommøbler / bygger opp å vasker å styrer
![]()
Vi kan jo håpe at hjernen reprogrameres og at det holder seg sånn?Så syndskulle gjerne ha hatt den her ellers å
![]()
Ja det er lov å håpeVi kan jo håpe at hjernen reprogrameres og at det holder seg sånn?![]()
God morgenhva er deres planer for dagen?
Her blir det ut å handle. Fant jo ikke sko til eldste i gårså prøver ett annet senter i dag. Å så må bi handle mat
Å så blir det hjem å bake kakeå bare ha en koselig inne dag i møkkaværet
Ja hehe...
Skal lage sånn lue med liten dusk på toppen![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen![]()
Ja, men småting vettu
Meeen den buksen i dobbeltråd...kan jeg bruke samme oppskift , men bare med enkel tråd??
Den var kjempe finJeg strikket en dress til lillegutt med nøstebarn sin oppskrift, den skulle egentlig vært strikket i 2 tråder ull tilsvarende babyull men jeg strikket med en tråd tykkere ull (strikkefasthet 23) og det gikk kjempefint
![]()
JaDet er søtt daTil Sølvi?
Jeg er så allergiskmå be samboeren min skifte klær etter å ha vært ute, så ille er det. Han lufta hunden og gikk bare inn, og nå sitter jeg her nesten svimeslått og hoven i hele kroppen. Usj. Blir forhåpentligvis bedre nå når han har skifta
![]()