Skravletråd

Hihi, jeg lo godt av mannen min og da når vi bodde nordpå og han begynte å legge om. Hørtes ut som en skikkelig finnmarking han da:)
Femåringen har vel og merke ikke lagt om enda:O selv om vi flytta rett før han fylte 4 liksom! Hadde forventa han skulle snakke østlendingen etter bare noen uker.
hehe..artig. vi er tydeligvis lett påvirkelig for dialekter:P

Ja det har gått fort! Nå må jeg jo snart gå jeg :o Tenkte hente rundt halv 2-2...

Hvor i all verden blir denne dagen av?? :o :o milde Moses som timene har flydd :D
Går sånn når man skravler. Skravler og rydder om hverandre jeg. Femåringen fikk fri fra sfo likevel, men nå er han på besøk hos en nabogutt:) Ble invitert inn til å teste ut den nye bilbanen hans

er heldigvis ikke denne uken. men neste.2 kaker.
Og 3 kaker til 90årsdag:O

+ skal sa ja til å passe unger på fredag:P så da har jeg 4 barn den dagen hehe..
min+hennes 3
Oj - ser ut til at du får det veldig travelt fremover!

Noen som har prøvd å sykle nå eller? Går det ann :P Har ganske stor mage :o
Sist jeg sykla (på treningssenter, ca 2 mnd siden) ble jeg kvalm fordi bena poka borti magen hele tiden! Har ganske mye mage og har den langt nede og, så sykling er ikke noe for meg nå nei..

Går sånn når man skravler. Skravler og rydder om hverandre jeg. Femåringen fikk fri fra sfo likevel, men nå er han på besøk hos en nabogutt:) Ble invitert inn til å teste ut den nye bilbanen hans
Hehe ja du sier noe der :p

Åååh så gøy da :D :D kjekt når de leker å koser seg :D

Back
Topp