Skravletråd

Men jeg har lest om det...er noen som er mer påvirkelig enn andre...
Så er det noe som heter natodialekt...og det er visst når man snakker blanding:P
Ja noen er det:) Jeg kunne nok lagt om, om det ikke hadde vært for at jeg har bestemt meg for å holde på dialelta mi da:) Liker den jeg :P
Åja! Natodialekt faktisk! Mannen min svitsjer veldig mellom dialektene, og snakker faktisk mye nordlending når vi er hjemme:O selv om vi har flytta tilbake til hans hjemplassen:)

Ja noen er det:) Jeg kunne nok lagt om, om det ikke hadde vært for at jeg har bestemt meg for å holde på dialelta mi da:) Liker den jeg :P
Åja! Natodialekt faktisk! Mannen min svitsjer veldig mellom dialektene, og snakker faktisk mye nordlending når vi er hjemme:O selv om vi har flytta tilbake til hans hjemplassen:)
Jeg snakket nye bredere før, men ble ertet for det og så har jeg flyttet litt rundt og har da vel tilpasset dialekten, prater mer bokmål nå enn før.

Ja, det er veldig gøy! Er mye unger rundt omkring her på hans alder, så det trives vi med:)
Ja det sjønner jeg godt :D :D er heldigvis mange unger her å :D :D var litt redd i begynnelsen for er veldig mange små :) men har flyttet til noen å ungene har det helt perfekt :D :D

Men blir hvertfall mange å leke med for Torbjørn :p hehe :)

Jeg snakket nye bredere før, men ble ertet for det og så har jeg flyttet litt rundt og har da vel tilpasset dialekten, prater mer bokmål nå enn før.
Hvilken dialekt snakker du egentlig da? Åh, jeg blir irritert når jeg hører sånn jeg, at folk blir mobba for det liksom! I voksen alder, eller som barn?

Åh, lurt! Men blir dyrt i lengden da. Skal faktisk begynne på bassengtrening i september, men det var vel ikke akkurat kondisen som var fokus der.
Ja det kan fort bli dyrt ja :/ å nå er det vel ikke så lurt å investere i årskort heller. Ikle så lett å få dratt på trening med babyen :/

Ja noen er det:) Jeg kunne nok lagt om, om det ikke hadde vært for at jeg har bestemt meg for å holde på dialelta mi da:) Liker den jeg :p
hehe rart det der:D Hvor i halden er han fra?

Back
Topp