Ja, ser den! Men så er det jo litt gøy ogja hehe..sånn går det når man ikke klarer si nei:O![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ser den! Men så er det jo litt gøy ogja hehe..sånn går det når man ikke klarer si nei:O![]()
Hente barn?
Ja noen er detMen jeg har lest om det...er noen som er mer påvirkelig enn andre...
Så er det noe som heter natodialekt...og det er visst når man snakker blanding![]()
Svømme lengder fikk jeg anbefalt
Høres lurt ut!JaVil ikke hente lillegutt så sent siden han akkurat har begynt i bhg
![]()
Uff jaher og...alt fort fort.:O
![]()
Bading?Finnes det en måte å trene kondis på uten å belaste bekkenet? Noen som vet?
Ja, det er veldig gøy! Er mye unger rundt omkring her på hans alder, så det trives vi medHehe ja du sier noe der![]()
Åååh så gøy da![]()
kjekt når de leker å koser seg
![]()
Jeg snakket nye bredere før, men ble ertet for det og så har jeg flyttet litt rundt og har da vel tilpasset dialekten, prater mer bokmål nå enn før.Ja noen er detJeg kunne nok lagt om, om det ikke hadde vært for at jeg har bestemt meg for å holde på dialelta mi da
Liker den jeg
![]()
Åja! Natodialekt faktisk! Mannen min svitsjer veldig mellom dialektene, og snakker faktisk mye nordlending når vi er hjemme:O selv om vi har flytta tilbake til hans hjemplassen![]()
Åh, lurt! Men blir dyrt i lengden da. Skal faktisk begynne på bassengtrening i september, men det var vel ikke akkurat kondisen som var fokus der.Bading?![]()
Ja det sjønner jeg godtJa, det er veldig gøy! Er mye unger rundt omkring her på hans alder, så det trives vi med![]()
Høres lurt ut!viktig å få en god start i bhg, med korte dager!
Hvilken dialekt snakker du egentlig da? Åh, jeg blir irritert når jeg hører sånn jeg, at folk blir mobba for det liksom! I voksen alder, eller som barn?Jeg snakket nye bredere før, men ble ertet for det og så har jeg flyttet litt rundt og har da vel tilpasset dialekten, prater mer bokmål nå enn før.
Ja det kan fort bli dyrt ja :/ å nå er det vel ikke så lurt å investere i årskort heller. Ikle så lett å få dratt på trening med babyen :/Åh, lurt! Men blir dyrt i lengden da. Skal faktisk begynne på bassengtrening i september, men det var vel ikke akkurat kondisen som var fokus der.
jada. bestilte meg kkurat en time til ansiktsbehandling på onsJo men likevel du må ha tid til deg selv å![]()
Haha, nei - tviler på at det er så enkeltHørtes mye mer behagelig utMen jeg får ikke til å svømme bort til barnehagen
![]()
![]()
jepp.og liker nå å styre og hjelpeJa, ser den! Men så er det jo litt gøy og![]()
hehe rart det derJa noen er detJeg kunne nok lagt om, om det ikke hadde vært for at jeg har bestemt meg for å holde på dialelta mi da
Liker den jeg
Åja! Natodialekt faktisk! Mannen min svitsjer veldig mellom dialektene, og snakker faktisk mye nordlending når vi er hjemme:O selv om vi har flytta tilbake til hans hjemplassen![]()
Så bra !jada. bestilte meg kkurat en time til ansiktsbehandling på onsvar tilbud
hehe
Skal bli godtSå bra !![]()
det er godt å høre
![]()
![]()