flere
flere kaker og passe unger:O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
flere
flere kaker og passe unger:O
Okei. ThanksHvis du skal strikke armer, er det best med 5 pinner pga maske antallet, du vil ikke få dem til å gå rundt på pinnen![]()
Ville dratt å spurt på plantasjen eller et eller annet såntUt å finne meg et par marihøner kanskje, spiser ikke de sånt![]()
Jeg bruker de først litt i en stekepanneÅja, sånn ja! Det må jeg seriøst prøve! Hvordan steker du det?
Det vet jeg ikke, var ikke hos ossOi da! Stor lekkasje?
Ååja!Åhhh...min mor har jobbet mange år på Halden sykehjem. Ligger jo rett ved det og![]()
Og søsterveien har min far jobbet![]()
er heldigvis ikke denne uken. men neste.2 kaker.oj oj
hvor mye må du nå bake?
![]()
Garn butikkHvor kan jeg få kjøpt en litt stor nål som jeg kan bruke til å feste tråder i et teppe jeg har hekla? Har sjekka på sparkjøp og europeiske, men de har ikke![]()
ååhh kjipt. hvor skal nå da?Ååja!Har jo hatt gutten vår i Glenne barnehage vi, men den ble lagt ned nå i sommer
![]()
Ok, takkJeg bruker de først litt i en stekepanneå så steker jeg de videre i Ovnen på 200 grader i ca 20 min
![]()
Ikkje braaahehe...er meg i kjent stil å gjøre det så![]()
hehe...klarer megIkkje braaa![]()
Det vet jeg ikke, var ikke hos ossvar uti veien ved det andre huset te gubben, tror det er spekk I hovedvannledningen
![]()
Da kan det gå på rundpinne 40 cmOkei. Thanksvar en kjole bare...men må få ferdig pannebånd...og så bukse...
Hihi, jeg lo godt av mannen min og da når vi bodde nordpå og han begynte å legge om. Hørtes ut som en skikkelig finnmarking han daja...snakker en blanding mellom ulike dialekter...mannen ler av dialekten min av og til...haha...
er heldigvis ikke denne uken. men neste.2 kaker.
Og 3 kaker til 90årsdag:O
+ skal sa ja til å passe unger på fredagså da har jeg 4 barn den dagen hehe..
min+hennes 3
Vet om en garnbutikk nedi byen her, så skal sjekkeGarn butikkde har nok
![]()
Jeg har fløtegratinerte poteter tilOk, takkDet skal definitivt prøves. I løpet av uka kanskje?
hva pleier du å ha av tilbehør til kylling da? Ris og salat?
Det er bra dahehe...klarer meg![]()