Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HaldenNorby ååhh..kosHvor bor du hen?
Norby ååhh..kosHvor bor du hen?
Var ikke du opprinnelige g herfra, forresten?Halden![]()
Ja stemmer. Det har du sagt før! Jeg er jo derfraHalden![]()
Åh, DET hørtes jo helt konge ut!Åh den er sykt godpleier å ha den inni kylling filet
å så surre i bacon :O Nammis
![]()
Jo hehe. svarte nettop dt..Ringte en bjelle bare litt forsent heheVar ikke du opprinnelige g herfra, forresten?
Hehe!Jo hehe. svarte nettop dt..Ringte en bjelle bare litt forsent hehe
nei hihi.Hehe!Kan ikke huske alt, alltid!
Det er veldig greit. Og så har jeg funnet ut at man ofte bruker mindre penger da og. Hvis man handler hver dag havner det mer unødvendig i kurven, enn hvis man har ukeshandlingerUkeshandling er veldig greit jaPleier vi også å gjøre
Så greit å slippe å handle hver dag
![]()
Er veldig greit når det funker ^-^Her prøver vi også på ukesmeny![]()
Jeg! Har du sagt ja til noe du skulle sagt nei til, nå?Flere som sliter med å si nei her?![]()
Har du lagt om dialekta forresten? Syntes jeg ante en viss bergensk-slang her for litt sidenJa stemmer. Det har du sagt før! Jeg er jo derfra![]()
LusHadde en med lus på, kasta den.. men den hadde tydeligvis rukket å "smitte" de to andre
Det er veldig greit. Og så har jeg funnet ut at man ofte bruker mindre penger da og. Hvis man handler hver dag havner det mer unødvendig i kurven, enn hvis man har ukeshandlingerMen nå greier ikke jeg å ukeshandle alene lengre, så har blitt dårligere med det nå.
Flytta hit for to år siden. Mannen er født og oppvokst hernei hihi.
Odelsjente fra Halden
Nå ble jeg nyskjerrig på hvor i Halden.
Hvor lenge bodd der?