OkJeg har fløtegratinerte poteter tilmen det er garantert godt med ris til å
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkJeg har fløtegratinerte poteter tilmen det er garantert godt med ris til å
![]()
![]()
Hehe aner ikkeNoen som har prøvd å sykle nå eller? Går det annHar ganske stor mage
![]()
åjaaaDa kan det gå på rundpinne 40 cm![]()
hehe..artig. vi er tydeligvis lett påvirkelig for dialekterHihi, jeg lo godt av mannen min og da når vi bodde nordpå og han begynte å legge om. Hørtes ut som en skikkelig finnmarking han da
Femåringen har vel og merke ikke lagt om enda:O selv om vi flytta rett før han fylte 4 liksom! Hadde forventa han skulle snakke østlendingen etter bare noen uker.
Tydeligvishehe..artig. vi er tydeligvis lett påvirkelig for dialekter![]()
![]()
hjelpes meg
Jammen er du god![]()
men ikke slit deg nå helt ut
![]()
![]()
Men jeg har lest om det...er noen som er mer påvirkelig enn andre...TydeligvisHaha!
Går sånn når man skravler. Skravler og rydder om hverandre jeg. Femåringen fikk fri fra sfo likevel, men nå er han på besøk hos en naboguttHvor i all verden blir denne dagen av??![]()
milde Moses som timene har flydd
![]()
Oj - ser ut til at du får det veldig travelt fremover!er heldigvis ikke denne uken. men neste.2 kaker.
Og 3 kaker til 90årsdag:O
+ skal sa ja til å passe unger på fredagså da har jeg 4 barn den dagen hehe..
min+hennes 3
ja hehe..sånn går det når man ikke klarer si nei:OOj - ser ut til at du får det veldig travelt fremover!
Sist jeg sykla (på treningssenter, ca 2 mnd siden) ble jeg kvalm fordi bena poka borti magen hele tiden! Har ganske mye mage og har den langt nede og, så sykling er ikke noe for meg nå nei..Noen som har prøvd å sykle nå eller? Går det annHar ganske stor mage
![]()
Hente barn?Ja det har gått fort! Nå må jeg jo snart gå jegTenkte hente rundt halv 2-2...
Helt vanvittig fortJa det har gått fort! Nå må jeg jo snart gå jegTenkte hente rundt halv 2-2...
Svømme lengder fikk jeg anbefaltFinnes det en måte å trene kondis på uten å belaste bekkenet? Noen som vet?
Jo men likevel du må ha tid til deg selv åSyns jo det er veldig gøy å holde på da...og har jo mer tid nå når jeg kun jobber 50%...men jada..skal ikke slite meg ut
![]()
Hehe ja du sier noe derGår sånn når man skravler. Skravler og rydder om hverandre jeg. Femåringen fikk fri fra sfo likevel, men nå er han på besøk hos en naboguttBle invitert inn til å teste ut den nye bilbanen hans