Skravletråd

Tar den andre grytelappen i morgen....også bryne meg på noen oppskifter malla har sendt meg...begynne med de letteste der da:P

Ja, når en tenker tilbake så husker jeg jo at jeg var dritsliten av og til, men vi skal nå ha en til da så:P hehe. Så man husker bedre de gode tingene:) husker også jeg sa til meg selv under fødsel at "hvorfor i hel***** gjør folk dette flere ganger":o haha. "Hvorfor har jeg gjort det her mot meg selv":P
Haha, ja ikke sant! Det er godt man er laga sånn at man glemmer!! Jeg har en snikende forventning om at ting skal gå litt roligere denne gangen. At formen skal være bedre og at babyen faktisk har tenkt til å sove når den kommer ut, i motsetning til forrige:D men tør liksom ikke håpe for mye på det heller. Bedre å være forberedt på nattevåking osv, enn omvendt:) Og fødsel lar jeg bare være å tenke på så lenge jeg kan!!

Haha, ja ikke sant! Det er godt man er laga sånn at man glemmer!! Jeg har en snikende forventning om at ting skal gå litt roligere denne gangen. At formen skal være bedre og at babyen faktisk har tenkt til å sove når den kommer ut, i motsetning til forrige:D men tør liksom ikke håpe for mye på det heller. Bedre å være forberedt på nattevåking osv, enn omvendt:) Og fødsel lar jeg bare være å tenke på så lenge jeg kan!!
Hehe ikke sant:P min BARE sov i starten han. Hadde ikke tid til å spise engang. Håper på en mellomting nå:D hehe. Ja og så får en bare ta ting som det kommer. En kommer seg igjennom det uansett:) fødsel er ikke i mine tanker enda heller. Hehe.

Hehe, tenker det går strålende:D ja blir litt annerledes, men da har dere jo litt hjelp i andremann da, til underholdning om ikke annet:p hehe
Skjønner det ikke var planlagt, men det ordner seg jo uansett ja:) man angrer jo iallfall ikke på de barna man får<3

Nei det gjør man ikke! Gleder oss kjempemasse! :D Vi ville ha tre uansett og maks 2 år mellom så veldig fornøyde vi altså, selv om det ble litt tettere enn vi tenkte :D

hmm neeeii...klokka er mange...og i morgen er det ingen kjære mor og sove lenge nei...opp og hoppe da...

natta jenter:)

Hva gjør dere når dere når 2222 da? :P Avslappings resten av mnd? hehe

Da har jeg vært inne hos minsten igjen gitt! Ser ut som dette blir en litt søvnløs natt :P Men tatt på pysj og pussa tenner og sånt så hvis han begynner igjen går jeg bare opp og legger meg.. orker ikke gå opp og ned mer :P

Hehe ikke sant:P min BARE sov i starten han. Hadde ikke tid til å spise engang. Håper på en mellomting nå:D hehe. Ja og så får en bare ta ting som det kommer. En kommer seg igjennom det uansett:) fødsel er ikke i mine tanker enda heller. Hehe.
Ja, man gjør jo det heldigvis! Gleder meg innmari til babytid jeg da:) Ja, får satse på en mellomting kanskje!:)

Back
Topp