Skravletråd

Ja det er liksom fordeler og ulemper med alt:) han er jo sikkert selvstendig ja, i tillegg til at han forstår nok bedre hvis babyen krever mye en kveld. Men ja, nær i alder kan jo også være en fordel om de får et nært bånd. Men igjen, det kan man med stor aldersforskjell og:) jada, det må gå så da går det:) hehe. Har mye familie i nærheten da, så er ikke helt alene:)
Ja absolutt er det fordeler og ulemper uansett!:) Bra du har familie som kan stille litt opp da!

Ja han sov bittelitt også startet han igjen :o
Åå nå minnet du meg på hva vi har i vente igjen:P haha. Syns ikke det er lenge siden jeg sleit med det:P er heldigvis sjelden han våkner på nettene nå, men det hender. Og er ikke lenge siden det ble mindre natteoppvåkning:P

Åå nå minnet du meg på hva vi har i vente igjen:P haha. Syns ikke det er lenge siden jeg sleit med det:P er heldigvis sjelden han våkner på nettene nå, men det hender. Og er ikke lenge siden det ble mindre natteoppvåkning:P

Hehe nei føler jeg får to babyer her snart :P

Ja det er gull verdt:)
Absolutt! Slet litt da vi fikk første, for da hadde vi ingen til P stille opp og mannen jobber mye, og jeg ble dårlig etter fødsel. Så var tøffe tider. Men helt utrolig hva man klarer når man må! Nå bor vi heldigvis nærme familie har noe mulighet for å hjelpe til i hvert fall. Det er innmari deilig!

Absolutt! Slet litt da vi fikk første, for da hadde vi ingen til P stille opp og mannen jobber mye, og jeg ble dårlig etter fødsel. Så var tøffe tider. Men helt utrolig hva man klarer når man må! Nå bor vi heldigvis nærme familie har noe mulighet for å hjelpe til i hvert fall. Det er innmari deilig!
Uff. Skjønner det må ha vært tøft. Jeg var og mye dårlig etter fødsel, men mannen var sykemeldt og kunne bidra mye og familie i nærheten så det må ha vært tøft for deg. Må man, så er det utrolig hvor mye krefter en kan finne:) godt dere er nærmere familie nå da iallfall.

15 mnd nå, 18 mnd når lillesøster kommer :)
Ganske så tette da med andre ord:P all ære til dere som orker det:o jeg var ikke inne på tanken på en til før nå som det klaffet på første mulige:P og da hadde vi bare tenkt å prøve den mnd for så å vente noen mnd til:P hehe. Den ville visst virkelig den spira her!

Uff. Skjønner det må ha vært tøft. Jeg var og mye dårlig etter fødsel, men mannen var sykemeldt og kunne bidra mye og familie i nærheten så det må ha vært tøft for deg. Må man, så er det utrolig hvor mye krefter en kan finne:) godt dere er nærmere familie nå da iallfall.
Ja, det er helt utrolig hva man egentlig er i stand Til. Hehe, ja var nok litt svart under øya de første månedene:D Men rart med det, man husker jo og først og fremst de fine og gode tingene likevel♥

Ganske så tette da med andre ord:p all ære til dere som orker det:eek: jeg var ikke inne på tanken på en til før nå som det klaffet på første mulige:p og da hadde vi bare tenkt å prøve den mnd for så å vente noen mnd til:p hehe. Den ville visst virkelig den spira her!

Hehe ja vi får se om vi orker :o Neida bare tuller.. Skal nok gå bra det her :) Eldste er 6,5 så blir stor forskjell fra sist da det var over 5 år mellom hehe... Var ikke helt planlagt at det ble så tett, men blir nok veldig bra tenker jeg :)

Ville virkelig den spira deres da ja, hehe :) Går nok så bra så :)

Back
Topp