Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHehe skjønner det, med navn på?
Ja absolutt er det fordeler og ulemper uansett!Ja det er liksom fordeler og ulemper med althan er jo sikkert selvstendig ja, i tillegg til at han forstår nok bedre hvis babyen krever mye en kveld. Men ja, nær i alder kan jo også være en fordel om de får et nært bånd. Men igjen, det kan man med stor aldersforskjell og
jada, det må gå så da går det
hehe. Har mye familie i nærheten da, så er ikke helt alene
![]()
Åh uff nei det er ikke en fordelNeeei rolig nå så kanskje jeg kan snike meg ut igjen snart. Ingen fordel med gammelt hus i sånne situasjoner, for gulvet knirker![]()
Åå nå minnet du meg på hva vi har i vente igjenJa han sov bittelitt også startet han igjen![]()
Ja det er gull verdtJa absolutt er det fordeler og ulemper uansett!Bra du har familie som kan stille litt opp da!
Jaså må kan han ha den når han skal begynne på svømmekurs
![]()
![]()
Åå nå minnet du meg på hva vi har i vente igjenhaha. Syns ikke det er lenge siden jeg sleit med det
er heldigvis sjelden han våkner på nettene nå, men det hender. Og er ikke lenge siden det ble mindre natteoppvåkning
![]()
Absolutt! Slet litt da vi fikk første, for da hadde vi ingen til P stille opp og mannen jobber mye, og jeg ble dårlig etter fødsel. Så var tøffe tider. Men helt utrolig hva man klarer når man må! Nå bor vi heldigvis nærme familie har noe mulighet for å hjelpe til i hvert fall. Det er innmari deilig!Ja det er gull verdt![]()
Dette blir det første herStilig! Svømmekurs er gøy! Eldste har gått på noen, kanskje vi skulle tatt ett til høsten igjen![]()
Ja det skjønner jegHehe nei føler jeg får to babyer her snart![]()
Ja det skjønner jeghvor gammel er den du har?
![]()
Uff. Skjønner det må ha vært tøft. Jeg var og mye dårlig etter fødsel, men mannen var sykemeldt og kunne bidra mye og familie i nærheten så det må ha vært tøft for deg. Må man, så er det utrolig hvor mye krefter en kan finneAbsolutt! Slet litt da vi fikk første, for da hadde vi ingen til P stille opp og mannen jobber mye, og jeg ble dårlig etter fødsel. Så var tøffe tider. Men helt utrolig hva man klarer når man må! Nå bor vi heldigvis nærme familie har noe mulighet for å hjelpe til i hvert fall. Det er innmari deilig!
Ganske så tette da med andre ord15 mnd nå, 18 mnd når lillesøster kommer![]()
Ja, det er helt utrolig hva man egentlig er i stand Til. Hehe, ja var nok litt svart under øya de første månedeneUff. Skjønner det må ha vært tøft. Jeg var og mye dårlig etter fødsel, men mannen var sykemeldt og kunne bidra mye og familie i nærheten så det må ha vært tøft for deg. Må man, så er det utrolig hvor mye krefter en kan finnegodt dere er nærmere familie nå da iallfall.
Aner ikkeNår er det oppdatering igjen nå da?![]()
Ganske så tette da med andre ordall ære til dere som orker det
jeg var ikke inne på tanken på en til før nå som det klaffet på første mulige
og da hadde vi bare tenkt å prøve den mnd for så å vente noen mnd til
hehe. Den ville visst virkelig den spira her!
HeheSvømmekurs ja...vi har gått på 4 stk med guttungen![]()